![]() |
spannende woordjes
Mijn vriend vind het geil als ik tijdens de sex tegen hem geile dingen zeg... Ik vind dat ook geil als dat tegen mij gezegd wordt dus ik begrijp het ook. Hij doet het ook maar ik weet echt niet wat ik nou eignlijk moet zeggen.
Ja wat gewoon bij me op komt maar dan schaam ik me ofzo... Wat zeggen jullie tegen vriend/vriendin? |
zeg wat er in je opkomt
behalve als het met poepen plassen of konthaar temaken heeft |
nou, vaak wordt met "geil" ook wel n beetje grof bedoeld. Ikzelf ben daar niet zo'n fan van, maar sommige meisjes vinden het bijv. leuk om dingen als "geil sletje""heet teefje" te horen. Nou zou ik niet weten wat dat op z'n jongens moest zijn ("warme hond" :D), maar misschien hebben mensen daar n idee van?
Verder vinden de meeste mensen het wel leuk om te horen dat je het lekker vindt. Of zeg gewoon wat je met hem gaat doen, oid? Maar in het algemeen geldt: ietsje minder lief dan normaal maakt het al geil. Ik bedoel: "wat ben je toch een schatje", daar wordt over het algemeen niemand opgewonden van. |
ok
maar geen geen scheldwoorden gebruiken zoals teef of warme hond nix wat een ander afhaald het is lekker of ohh je bent zo lekker nat "en warm" of...je ziet er echt zo super geil uit vanaf hier of, jesus wat ben ik geil van jou :P zulke dingen? |
Citaat:
|
Zeg gewoon dat hij niet moet zeuren en dat je onder de seks wel wat beters te doen hebt dan woordjes te bedenken (y)
|
hoogspanningsmast :evil:
|
neuk me met die staaf van je jaaah zo ja lekker
ow wat kan jij dat goed jij geile beer of andersom ow wat heb jij een lekker kutje die ga ik helemaal dichtneuken, zo dat je 3 dagen niet kan zitten. |
juh opwindend :s
|
het zijn niet alleen die woordjes, het is ook de manier waarop ze worden uitgesproken, zo lekker half gekreund en gehijgd. Dus WAT je zegt maakt weinig uit. Als je het maar geil zegt.
Wat ben jij lekker is wel een classic, geloof ik. Dat zegt volgens mij echt iedereen! |
Citaat:
|
Mzz. Zijn ademhaling vind ik al genoeg. :o
|
' ik heb net een scheet gelaten '
:( lijkt me niet zo fijn [= |
je bent lief
|
lekker veel serieuse reacties al :s
hmm.. ga door ga door, da's wel sexy :) of, een sexy complimentje, over zijn 'ding' |
Oh your penis is huge :eek:
(liedje)It´s......to big to fit in here, to big to fit in here, to big to fit in here. My body is a movie and your penis is the star, starring: your penis :p (liedje) hihi iemand the sweetest thing gezien? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het ligt er vaak idd niet aan WAT er word gezegt maar hoe het word gezegt.
En tja wat ik geil vind om te horen.. "Hmm het is zoo lekker" "ga door, ohw jaa ga door" en meer van dat soort dingen :) |
Citaat:
|
'OEPS :eek: '
:bloos: |
Citaat:
Mmm, dat moet ik eens gaan proberen :D |
Citaat:
haha, geniale film echt :D |
zuige kreng, tis geen praatpaal
edit: te snel gesubmit ontopic: ik zou tijdens de sex niet echt dingen zegge die ik van te voren hier bedenk dat staat zo geforceerd.. en het komt er waarschijnlijk ook minder spontaan uit dan dat het zou moeten :) |
Citaat:
|
Citaat:
Betonblok Bernhard Belastingformulier Bromcertificaat Blaasprobleem Borduurstukje Bakfiets |
Citaat:
Als in: ´Jij geil boterkuipje van me.. rooaarrr´ |
Citaat:
:bloos: |
Tijdens de seks kan ik niet praten (hoewel... laatst kreeg ik er een redelijk verstaanbare 'o ja' uit) en ik zou teleurgesteld zijn als hij dat wel kon.
Tijdens voorspel zijn zinnetjes als 'ik wil je' en 'je bent zo heerlijk' enzo wel leuk... maar we houden het toch meestal bij 'ooh', 'mmm', 'ehrmmmr', 'wrrw', etc. |
Citaat:
Ja. Echt super. (y) |
Hij moet zeggen dat ie dieper wil en dat ik lekker ben :) en ik zeg dat ie dieper moet en dat ie lekker is :D
|
correctie: hij moet KREUNEN dat ik lekker ben
|
'Oeh, niet stoppen nu!!!'
Ja, volgens mij is dat iets dat iedereen wel graag hoort. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien doen andere huishoudelijke apparaten het ook goed. Kun je nog eens naar Blokker voor inspiratie :D :D :D |
Citaat:
|
zuigen is mijn hobby, wil je zien hoe ik het bij jou doe?
sorry, lol , was net zo'n uber gare seks reclame op TV, vond em hier wel goed tussenpassen... |
Spannende woordjes?
Van geile teef word ik nou niet echt opgewonden :D Wat Juno al zei: Citaat:
het is de manier waarop je het zegt, en de timing. Je kunt het bij spannende woordjes/zinnetjes houden, zo van "wat ben je lekker", "ga door" etc. Maar je kunt ook van die erotische verhaaltjes gaan vertellen. Verzin gewoon een plek waar je het zou willen doen en ga dan helemaal beschrijven wat je met hem zou gaan doen. Als je beide in de mood bent, en je vertelt het met zo'n half gehijgde stem, dan is dat een big turn on (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het komt wel eens voor dat ik (herhalend): Ik wil u (voor de nederlanders: ik wil je :) )Ik bedoel hiermee: voor de nederlanders die dit lezen, niet voor de nederlanders waarmee ik vrij ;)
dat heb ik nog niet gedaan trouwens :p of steeds zijn naam herhalen, of "nog,nog" |
Citaat:
:s :s :s :s :s nouja ik vind het wel leuk als ze zegt ohh ik ben zo bloedjegeil en ik ga je nu neuken enzo :p |
Citaat:
|
Van zn naam tot aan neuk me tot aan ik hou van je.
maar niet gaan verzinnen wat je zal gaan zeggen, niet gaan forceren. Probeer over die schaamte heen te komen. Van die geforceerde dingen zijn anti-geil, het moet gewoon gebeuren. vind ik. |
"Ik ga je helemaal volspuiten"
"Ja, stop hem maar in je" Dit klinkt heel droog als je het gewoon zegt, maar is serieus geil als je bezig bent. Kom op mensen... niet zo preuts. Ik wil meer 'spannende' woordjes zien |
of ben ik de enige die dit leuk vind :s
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |