![]() |
vergeten
Ze weten het
dat jij vergeet nu weet je zelfs niet meer hoe je zelf heet we weten het dat jij vergeet nu weet je alweer niet meer waarom jij alles vergeet is het leven te kort, of is het nou te lang jij zou het niet weten jij bent alleen nog maar ontzettend bang is het kerst, of sinterklaas of ben ik deze keer alweer te laat je doet zo je best maar wat later dan de rest het duurt telkens langer en jij, word telkens banger ik weet, dat jij vergeet maar het is niet erg mijn heuvel is jouw berg samen komen we daar wel, samen aan de top want je bent niet vergeten dat ik nooit stop |
als je dit in 4 strofe kan verwerken is het een mooi dichtsel. Nu is het te lang en wordt het een beetje te gezocht zonder het goed af te werken.
|
Tja, daar moet ik me bij aansluiten, het eerste wat in me op kwam was dat je te veel woorden nodig had. Het is niet slecht, dat zeker niet, maar probeer misschien iets meer te kijken naar wat je nou precies wilt zeggen en welke woorden je daar het beste voor kunt gebruiken ofzo.
|
aha ! daarom heb ik deze ook gepost, eigenlijk, omdat ik hem zelf al wat, eh, vreemd vond geworden.misschien is het beter als ik de vierde en de vijfde strofe weghaal (eh, de een- en twee-na-laatste). ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |