![]() |
Voorspel 3 gebeurtenissen voor 2004
Titel is duidelijk volgens mij, voorspel 3 gebeurtenissen voor 2004.
1. Amerika valt een Arabisch land aan na een aanslag in Amerika. 2. Oranje haalt de eerste ronde van de EK niet 3. Bush wordt helaas gekozen tot president van de VS. |
Bush wordt gelukkig herkozen
Islamitische Jihad pleegt een serie bomaanslagen die der wereld zal schokken Al Qaida zal doorgaan met hun pogingen om de beschaafde wereld te ontwrichten. |
bush wordt gesniperd
Moslims zullen geaccepteert worden in de nl-se samenleving onderhandelingen in israel gaan vruchten afwerpen [/dwars] |
Citaat:
|
Citaat:
letterlijk en figuurlijk, woordgrap, humor :D |
1. Bush wordt na herverkiezing vermoord
2. Saddam Hoessein overlijdt nog voor berechting 3. Burgeroorlog VS ontstaat 4. Nederland wordt Europees kampioen voetballen 5. Boris Titulaer wordt Idol 2 |
1/ de paus sterft eindelijk
2/nieuwe aanslag in de vs of uk 3/ aardevingen in west-vs en in turkije of iran (of in de buurt daar) |
Citaat:
nationale nieuwsquiz wordt weer iets behoorlijks er zal nog steeds geen vrij komen op suikerfeest |
En de wereld zal vergaan!!
|
*de paus sterft
*moslims maken een party en stellen zig verkiezbaar na het vallen van het kabinet *balkende die word ontslagen (of hoe dat ook heet) |
Citaat:
dat denk ik toch niet. er zijn belangrijkere boeken dan een binas. en ik geloof dat mn zus er wel ergens een heeft liggen hoor, maar ik maak er maar geen gebruik van. |
Peter R. de Vries scheert z'n snor af.
|
Citaat:
(Peter R. de Vries scheert snor af: "We kijken even naar de reconstructie" :D ) |
Jezus zal op aarde terugkomen
Alle gothics plegen zelfmoord bij volle maan De aliens zullen ons aanvallen, maar wij winnen Oh en het lot zal in 2004 mij gunstig gestemd zijn, vooral in januari :o ;) |
1. Bush wint de verkiezingen :(
2. Poging tot moord op Berlusconi 3. Nederland bakt er niets van op het EK |
Citaat:
Misschien brengt ie Osama bin Laden op een idee, en zal deze op een videoband dan wel cassettebandje verslag doen van het afscheren van zijn vuistlange baard. |
Ajax kampioen van Nederland
PSV haalt de 2de ronde van de Champions League wéér niet Compleet bestuur Feyenoord stapt op. |
Citaat:
met een binas in de hand komt men door het ganze land.. dat zei mijn scheikunde leraar voordat ik dacht: god dat ben je echt zielig, ik laat het vallen on-topic: uhm ik ben een showbiz kut: jennifer lopez trouwt opnieuw (maar niet met ben) paus gaat eindelijk naar petrus en alle muziek-download programms's worden nu er af geflikkerd |
Nederland behaalt 6 goude medailles op de Olympische spelen
Frankrijk wint het EK Kabinet Balkenende II valt |
1. De paus gaat dood.
2. Bush word herkozen( :( ) 3. Balkende 2 valt omdat er nederlandse soldaten in Irak gekillt worden (yeuh (y) ) |
1. Ik ga het tweede en derde jaar van mijn studie afsluiten.
2. Ik wil mijn vriendin zo gelukkig als het maar kan maken. 3. Ik ga de 50.000 posts halen. |
1. Bush wordt níet herkozen
2. De paus gaat ook níet dood 3. Italië word Europees kampioen voetbal 2004 |
1.bush gaat eindelijk weg
2. amerika gaat er nogal op vooruit (ligt eraan wie er komt trouwens maar alles beter dan bush) 3. saddam wordt berecht 4. :o de paus gaat dood kuchdatzijnervierkuch :bloos: |
Citaat:
|
1. Frans Bauer haalt opnieuw een nummer 1 hit
2. Nederland faalt ernstig op EK 3. Bin Laden kan het niet meer aan en wordt ook uit een hol gevist |
1. peter r de vries wordt minister-president
2. idol jamai krijgt relatie met idol will young 3. balkenende gefotografeerd tijdens heftige sex met callgirl |
Citaat:
|
Kopspijkers wordt van de buis geschrapt.
Ik ga heel wat bioscoopuren doorkomen :o Ik ga de 10.000 posts halen, denk ik. |
Citaat:
Misschien is het wel een hele lekkere ding zoals Georgina Verbaan al gezegd had, en is dat niet te zien door zijn baard :o Arnold Schwarzenegger wordt gekozen tot president van Amerika. |
Citaat:
Citaat:
Godzijdank wel |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tot mijn oma het zat werd :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Osama wordt gepakt
- Het kabinet valt - Beatrix draagt de troon over aan WA |
Citaat:
|
Bestaat er trouwens een foto van Bin Laden toen hij nog geen baard had?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ohw mijn tweede voorspelling is dat Alexje een kind heeft bij een andere vrouw :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |