![]() |
zonder titel
Dit gedicht heb ik ongeveer een week geleden geschreven naar aanleiding van bepaalde gebeurtenissen tussen mij en nog iemand. Ik heb het expres geen titel gegeven, omdat ik et zo mooier vond. Normaal schrijf ik nooit gedichten en ben dus wel benieuws naar jullie mening...
Waarom zo ongrijpbaar? Waarom zo onvoorspelbaar? Soms zo verwarrend Soms zo verduidelijkend Steeds weer duik je op Steeds weer verdwijn je Nooit weet ik het waarom Altijd overval je mij Waarom zo ongelegen? Waarom zo onbereikbaar? Soms zo bevrijdend Soms zo beklemmend Steeds weer verlicht je mij Steeds weer doof je de vonk Nooit ben je duidelijk Altijd een mysterie |
Ik heb een paar reacties terug al iets gezegd over verbeteren van je eerste gedicht, dat vind ik nog steeds. Ook al vind ik dit gedicht eigenlijk niet zo mooi, omdat je nogal vaak hetzelfde zegt.
|
Op zich is dit het eerste gedicht wat ik hier post en staan er verder nog geen reacties bij :confused:
|
Citaat:
Ik vind je gedicht eigenlijk ook niet zo mooi. De strofen zijn te kort en samen te onsamenhangend, het zijn meer korte stukjes tekst. Het loopt ook niet echt. Maar je hebt het geschreven naar aanleiding van een gebeurtenis. Voor jou moet het dus wel een bijzondere betekenis hebben, ik kan daar verder niets over zeggen. |
Citaat:
in een ander topic schreef ik: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54. |