![]() |
[Foto] Hond
Owkeeeeej, van de kerst heb ik dus een digicamdinges gehad en na een zooi bulshit geschoten te hebben vond ik deze opzich wel aardig.
Heb het nog enigzins kunstig proberen te maken. :rolleyes: Dont hurt me! http://members.lycos.nl/physion/Stuff/Keisha_klein2.jpg |
daar gaan we weer:
flikker op met dat kutrandje onscherp en slechte afsnijding, z'n snuit had er wel op mogen staan voordat ik tot harteloze klootzak word bestempeld: ja ik snap dat et VOOR JOU een mooie foto is omdat et jou hondje is en je er zielsveel van houd en die kleuren zijn zo mooi.... maar ik vin et een klote foto :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lief hondje maar verder idd geen geweldige foto.
Standaard sepia /whatever instelling op je cam of? -die zouden ze namelijk moeten verbieden. Daar verneukt m'n zusje d'r soms best mooie foto's ook te vaak mee. :nono: |
word wat iedereen hierboven zei.
|
maar beste jongen, laat dit je er niet van weerhouden door te gaan met fotograferen
|
die snuit stoort me het meeste :(
|
Alles wat AM zei.
|
je moet beter op je inkadering letten
het weglaten van de neus heeft geen functie in de foto en is daarom storend en jammer van die kleuren (die dus niet origineel zijn). een foto is een foto en die moet goed zijn zoals je hem maakt, vind ik, want met photoshop valt er zó veel te redden en te klooien, zo kan iedereen wel iets moois maken. scherpte is niet helemaal ok, maar dat is niet altijd noodzakelijk. perfecte scherpte (scherptediepte) kan soms zelfs heel gemaakt lijken, vind ik. |
Waarom zeikt iedereen altijd die kaders af bij foto's?
|
*gaat in een hoekje zitten huilen*
Haha neuh deze opmerkingen had ik al verwacht....maar goed maakt ook niet uit. Volgende keer beter :D |
Met een beetje fantasie is het een koe :)
|
Citaat:
kijk als et iets toevoegt aan de foto of et mooi staat in een opmaak, ok...maar zoals et hier vrijwel altijd toegepast word is et gewoon lame en meestal moet et de slechte foto compenseren...wat et dus niet doet. lol @ onlyme |
is onscherp + dat je niet heel zijn snuit ziet is zeer hinderlijk..
wat zeikt iedereen hier over kaders; op een fotoforum waar ik kom ben je bijna een nerd als je geen kaders hebt ;) |
Hou het maar bij tekenen knul :D
|
Hehe, cant blame a guy for trying right :D
|
Idd niet geschoten is altijd mis.
Gewoon doorgaan met die handel de volgende keer zal je ons wegblazen met een te gekke foto (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |