![]() |
Besnijdenis
Ik ben niet besneden en ik wou weten of veel mensen dat zijn, want ik wil me wel later laten besnijden!
|
Citaat:
|
Nee... maar vrouwenbesnijdenis gebeurt in Nederland ook (bijna?) nooit...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: wat Gothic zei. |
Citaat:
*maar goed, ik stel voor om dit verder te laten rusten* |
er staat ook een m bij zijn naam, maar wil graag weten waarom hij dat wil doen??
|
nu is de polluitslag wel verwarrend als vrouwen massaal nee gaan posten. (Als rijk op mannen doelt iig)
|
nee ben niet besneden, en het ook niet van plan, ik hak mn neus er toch ook niet af omdat ik dan geen last meer heb van snot in mn neus...
|
Ik ben besneden als kind besneden vanwege medische redenen. Alleen maar voordeel van gehad.
|
Citaat:
|
Nee
|
Nee, maar ik ben vrouw (was deze poll wel voor mij bedoeld?:o).
|
M'n vriend: Ja
|
Citaat:
|
Yep... (medische redenen)
Maar ik zou eigenlijk niet weten waarom je het zou laten doen als het niet nodig is. :confused: |
Citaat:
Maar ik snap idd ook niet waarom je je zou laten besnijden als het niet echt nodig is. Waarom laat je dat dan doen rijk_v? |
Citaat:
Daarom lijkt me de poll niet helemaal handig, het zou beter verdeeld kunnen worden in een man/vrouw antwoord, want de vrouwen halen het percentage niet besneden natuurlijk behoorlijk omhoog. |
Ik zelf niet. M'n broertje, om medische redenen, wel.
|
ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de redenen van de jongens die zich hebben laten besnijden. Is het om geloofsredenen? Hygiene? Medische redenen (te krappe voorhuid bijv.)?
|
Citaat:
|
Nee, en ik zou het ook niet doen.
|
anders??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jah wat zijn dan die medische redenen waarom ze ooit wel iemand besnijden?
|
Citaat:
|
toen ik geboren werd in een amerikaans ziekenhuis was het standaard praktijk om de jongetjes te besnijden. mijn (nederlandse) vader vond dat geheel onnoodzakelijk, en heeft dat ook op tijd te kennen gegeven. ik heb verder nooit last van dat klein flapje huid gehad.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37. |