![]() |
Geen condoom
Ik ging een keer mijn pik in een meisje doen ergens buiten, het mocht van haar. Ze wou ee condoom gebruiken, maar ik dacht het is vast niet nodig want ze is 12 en dan krijg je nog geen kinderen toch? Mijn moeder zegt namelijk dat het niet kan. Ik krijg geen condooms en ik kan ze niet kopen want ik krijg nog geen zakgeld. Ik had eens gelezen dat je ook andere dingen kan gebruiken maar een gewoon plastic zakje zit niet lekker. Ook niet als ik er olie tussen smeer. Ik heb wel eens huishoudfolie erom heen gewikkeld dat voelde wel lekker. Wat weten jullie?
|
Een hele grote plastic zak van de Albert Heijn, dat is lekker stevig, en daarna trek je die over je hoofd. Heel lang en heel goed vasthouden. Dan zijn wij van je af.
En mag ik dan hierbij om een slotje verzoeken, en en passant meteen maar om een ban? |
Citaat:
Jij bent gek en we moeten wle jou jankverhalen lezen als je geneukt word. zielig |
Citaat:
Helaas, helaas. |
maar het mocht van haar!
|
daar heb je een punt...
|
Trieste replies hier, geef normaal antwoord ofzo.
|
maar mocht het ook van zijn moeder?
Wie zou het zijn, btw? De lol van zijn grap is er onderhand wel af, maar dat heeft-ie blijkbaar nog niet in de smiezen. |
Citaat:
|
ik weet wel dat bepaalt met een t is,als het een werkwoord is in de tweede persoon enkelvoud....
Bepaald niet slim van jou he.. |
Citaat:
|
ik vind em wel lache :P :rolleyes:
|
Gaat lekker in dit topic zeg...
Kom op, leef en laat leven svp.! |
Ik vind Britney veel beter dan Christina!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@De Kraaf; Dank je! |
okee..... euhm.. GROEI!
:rolleyes: |
Citaat:
|
Nou moet ik het toch eens zijn met Bendzj, christina is (ook inhoudelijk) toch een stuk beter dan Britney, die kwalitatief te kort schiet.
|
Citaat:
|
Offtopic: Ik vind ze allebei niks ...
Ontopic: Jongeman, als het goed is heb je een sofi-nummer ... ga een baan zoeken en koop condooms, anders is er nog altijd de optie op er een broek omheen te doen [of laten ... niet uittrekken zelfs ... aanhouden dus] |
Citaat:
|
Oh god, waar gaat dat heen met de wereld! Als 12jarige al sex. :| En aan de topicstarter: gebruik je verstand ajb! Er zijn zelfs 11jarigen zwanger geworden man. Ze kan wel degelijk zwanger raken, tenminste als ze al s ongesteld is geworden.
|
:nono: Die moet niet om je lul maar om het hoofd van het meisje!!!
Zak over het hoofd, vlag in de hand en neuken voor het vaderland! |
hoe achterlijk word dit forum? rot toch een eind op met je pedofiele verhalen, vuile bosaap! :mad: slotje, ban, leuk touw aan het plafond en klaar is kees!
|
Citaat:
|
Onzin. (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |