![]() |
Ouders
Mijn zus en ik hebben alle 2 een andere moeder. Vaak hoor je dat kinderen juist een andere vader hebben. Wij woonden bij onzemoeder (mijn zus niet meer). We zijn ook bijna even oud dus veel mensen vinden ons gek. Wie heeft ook 2 verschillende moeders met zn zus?
|
Ik heb een halfbroertje. We hebben dezelfde vader, maar een andere moeder. Alleen het is niet echt een vergelijkbare situatie denk ik, want hij is vijf en ik ben achttien. Hij woont bij mijn vader (en zijn moeder) en ik woon bij mijn moeder.
Maar hoe zit het nou met jullie? Jullie woonden bij jullie moeder. Dus allebei bij jullie eigen moeder (dus apart) of allebei bij jouw/haar moeder? En waar woont je zus nu dan? |
Ik heb 1 vader en 1 moeder...
Maar als je het duidelijker wil weten: Mijn vader woont nu samen met een vrouw, en over een maand of 5 denk ik krijg ik er een halfbroertje/zusje bij. Mijn broertje van 7 en ik wonen bij ons moeke, mijn broertje van 12 woont bij zijn vader. Zijn vriendin heeft een zoon van 6 en een dochter van 3 ofzo, en die wonen ook bij hun. |
Ik heb twee vaders.
|
Citaat:
mijn ouders wonen gewoon bij elkaar en ik heb één moeder en één vader |
ik heb 35 mama's
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn vriend heeft een halfbroertje van 11 (zij hebben dezelfde vader), en dat halfbroertje heeft een halfzusje (en zij hebben dan weer dezelfde moeder). Dus het zusje van z'n broertje is helemaal geen familie van hem. :D
Maar ze is wel ongeveer even oud als m'n vriend. |
Wohhh, de 1e topic van kraafie die nog niet gesloten is ......
Slotje???? Het is alweer bullsjit omdat hij in een ander topic zei dat zn moeder zn zus in bed had gevonden met iemand en dat ze nu in een inrichting zit. |
2 half zussen en 1 half broer. Die 3 hebben dezelfde moeder, ik heb een andere moeder, we delen onze vader.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |