![]() |
[Foto] When legs meet.
|
Ha,goeie titel! :) Leuk bedacht
|
ik vind hem ook zeer leuk.
|
Grappig. ^_^ Alleen staat die zwarte vlek rechtsboven mij niet echt aan...
|
Het idee vind ik wel aardig, maar de uitvoering rommelig. De belichting kan stukken beter, en de zwarte vlakken zijn een beetje storend. De scherpte kan ook beter, maar daar stoor ik me niet zo aan.
|
ah stukken beter dan de muis :)
leuk idee, en uitwerking is ook wel ok. kwaliteit is beetje jammer, maar voor de rest vin ik em erg ok. |
Citaat:
Als je daar op doelde, tenminste. Leuk idee, van die foto. Minder mooi shot, echter. |
Citaat:
Dank jullie wel voor e reacties! :) |
ik vind er eerlijk gezegd niks aan, nogal simpel gemaakt, compositie is rommeling net zoals de verlichting
|
Vind em erg goed! Ik zou alleen denk ik het bovenste stuk er af halen, dan krijg je een heel mooi geheel... Maar errug (y)
|
hmm achtergrond is storend, was interessanter geweest met een egale achtergrond. en ik had zelf geprobeerd om die voeten minder 'frontaal' naar voren te laten komen. rare zin, maarok.
|
geinig
|
idee is leuk, maar simpel uitgevoerd, niet echt om leuk op te hangen ofzo, niet echt kunstzinnig met mooie belichting ofzo, dat is jammer
|
sorry, ik vind het niet mooi.... lelijk dik been (komt door hoek, i know)
ik vind het idee leuk, maar zou veel beter uitgewerkt kunnen |
Citaat:
|
het lijkt door die schaduw net alsof je een mega groot waterhoofd hebt ;p
|
ik vind et juist wel ok dat achtergrond zo is, witte achtergrond ofzoiets was juist saai geweest..nu lijkt et wat meer snapshot achtig....
hehe alleen nu pas valt mij het grote hoofd op...ziet er wel raar uit |
Ik vind het niks. :rolleyes:
|
Citaat:
@AM: Ik had mij shirt over het hoofd. |
hmmmm,
redelijk idee... naar mijn mening wel een zeer amateuristische uitvoering, geeft niet, kan je gewoon op oefenen... Wanneer het jouw bedoeling is geweest om alleen je benen te tonen zou je dan niet de camera op een statief zetten en jouw been van de zijkant langs de spiegel laten lopen, en daarna met fotoshop de camera op statief weg te werken? Coel idee, maar probeer 't nog eens.. :) |
waarom is dit artistiek?
|
waarom niet?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46. |