![]() |
[hiphop]compilatiealbums
Wat zijn de beste compilatiealbums? Vooral van de laatste tijd ben ik benieuwd naar, dus niet die hele oldschooldingen, maar gewoon lekkere hedendaagse hiphop.
Mijn favorieten zijn de soundbombing 1 en 2(3 is echt niks vergeleken bij die 2) en de Fat beats compilations(1,2 en 3) vind ik erg sterk. Welke zijn nog meer goed? |
De enige hiphop complications die ik ken zijn fat beats maar voor de rest ken ik er helemaal geen een. :eek:
|
Citaat:
|
De BOMB Hiphop compilatie, misschien?
|
compilatiealbums zuigen over het algemeen, dit jaar zijn er al bijna helemaal geen vette albums uitgekomen, alleen deze vond ik wel het luisteren waard:
7 heads - No Edge Ups In South Africa (j-live,asheru,talib kweli etc.) Various - State Of The World(cannibal ox,rob swift,slug,Supa Dave, Invisible) Various - The Works(krondon,self scientific,lao fai) Coup d'état - A Blow To The State (J-live,Rasco,akrobatik, mc paul barman) Various - BoomBap For Neanderthals(cunninlynguists,vast aire,iCON The Mic King, Yaggfu Front) en al die fatbeats en duckdownshit natuurlijk (Collect dis edition enzo) |
Latin kings mix tape 2
Denk niet aan west coast of gangsta rap |
Citaat:
|
Citaat:
ik luister nooit compilatie albums, alleen die heb ik toevallig wel, is wel okee. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |