![]() |
Kosmoz - Temple of Dance
Citaat:
Iemand die er 26 december bij geweest is? En zou jij hier een avondje naar toe gaan? Na het kijken van de foto's van 26 december ben ik niet echt enthousiast meer, maar denk dat we in het nieuwe jaar eens gaan kijken hoe het is. Voordeel is dat als het niet leuk is, ik ook snel weer thuis ben :) |
Ik ben er geweest, ik vond het wel goed !
Vergeleken met wat je in db nu hebt, is dit gewoon een stuk beter. De muziek, de sfeer. Het was alleen erg slecht geregeld, lange wachtrijen voor de deur, rond een uur of 1,2 was de garderobe vol en kon niemand zijn jassen kwijt, erg duur,de paar tafels die in de zaal stonden waren bezaaid met glazen en flesjes, deze werden niet eens opgehaald, en nog eens lang wachten bij het bestellen van je drankje. Ze zeiden dat dit kwam omdat ze niet zo veel mensen verwacht hadden op 2de kerstdag(pluspunt; uiteindelijk was het nog niet TE druk, je werd niet fijn geduwd enz.)Dus dit zijn ze van plan allemaal te verbeteren. Ik vond het een leuke tent, goeie muziek,goeie sfeer,leuke mensen. Met oud op nieuw weet ik niet of ik ga maar ik net nieuwe jaar ga ik eens kijken of ze het echt verbeterd hebben. |
Belgium Style :cool:
Nog steeds een van de landen met de betere discotheken, 10x beter als in Nederland, maar er sluiten er helaas op dit moment nogal veel (Atmoz vb). 10 februari Zillion2 :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34. |