![]() |
Op welke plek zal je het eens willen doen?
???
|
Op het topje van de Eiffeltoren. :o
|
acropolis zonder twijfel
|
boven op een wolkenkrabber in NYC
|
op een 2-persoonsbed dat geen geluid maakt
|
topicstarter start...?
op de keukentafel :o en in een jacuzi (schrijf ik dit goed?) in een verlaten hotel waar niemand je kan storen...(maar moet wel schoon zijn!:)) |
Citaat:
|
Op 'de' stip van Idols :rolleyes:
|
Citaat:
|
in het bos
|
Op een plek waar mensen het kunnen zien, maar niet zodanig dat ze bij je kunnen komen.
|
op een drijvende steiger waar een heel groot matras op ligt midden op een meer.
|
midden in een discotheek
|
vliegtuig
bus auto luchtballon luchtbootje in een meer |
pashokje :evil:
maar daar ben ik natuurlijk te schijterig voor als het er op aan komt |
in bed
|
Ergens midden in de natuur. Wachten op de zomer dan maar :)
|
middenin de aula op school :P
en lopend maar lukte niej :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
anderhalf jaar geleden probeerde ik en mijn vriend het wel...in de hunkemoller, lekker groot hokje :D maar ik durf niet echt |
Citaat:
we waren het niet perse van plan. de gelegenheid was er. maar we waren als enige in de winkel en die verkoopster was een beetje achterdochtig :o |
op de keukentafel idd *rrrr*
|
in een groot open veld, met allemaal bloemetjes, op een heerlijke zachte deken onder een zachte blauwe hemel met een stralende zon.
niet in nederland dus. |
op het balkon, hoog in een flat
|
Op ons eigen onbewoonde eiland, paradijselijk gelegen in de stille zuidzee, met zoveel kokosnoten als we maar opkunnen.
|
Ergens waar iemand stiekum mee kijkt.
|
Midden op het St Pieter-plein in Rome :D
|
Mijn eigen bed zou een keer hip zijn :|
|
In de bieb.
:confused: |
Overal op zich wel, tenzij daar mensen zijn die dat makkelijk kunnen merken en daar aanstoot aan nemen.
|
Citaat:
|
Keukentafel, strand, bubbelbad, mega-grote hotelkamer, groot veld op een deken, pashokje, opblaasboot in een meer, midden in een discotheek, op een drijvende steiger waar een heel groot matras op ligt midden op een meer, Op een plek waar mensen het kunnen zien, maar niet zodanig dat ze bij je kunnen komen, in het bos
Leuke ideën hier. |
Spelers kleedkamer van AJAX!! ;)
|
laat ik het eerst maar in bed proberen :) :p
|
hm in een zwembad :p
een klein probleempje vormen dan wel de toeschouwers.. iemand toevallig privé-zwembad? lol |
Citaat:
En bubbelbad en een bed dat niet kraakt:bloos: |
in een bad *met bailey's en chocoladepasta kliederen*
in de kerk, op zon bankje of in het biechthokje ergens in een donker bos saaf bij een meer |
op de wasmachine lijkt me ook wel wat :o
|
in de wasmachine *met wodka en tandpasta kliederen*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen stond er een boer op de uitkijk :p |
Op een kleine boot midden in de stille oceaan. Onder een heldere sterrenhemel, met niemand die het ooit zou kunnen zien en waafr je niets aders hoort dan de golven, jezelf en je partner.
|
op het binnenhof. we liepen er gister en we waren geil en eigenlijk hadden we het daar best wel willen doen op het bordes van de trap naar de raadszaal. We waren dicht bij huis dus zijn daar maar gewoon heen gelopen, maar het lijkt me wel geil om het daar nog eens te doen.
eigenlijk nog wel meer plekken, maar deze springt er op dit moment toch wel uit. |
Op een boot, op een groot meer, omgeven door fakkels en een heldere sterrenhemel!
|
in de suite van het efteling hotel :)
|
In de achtbaan.
|
maakt mij op dit moment niet uit als ik het maar kan doen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |