![]() |
geur van sperma
Mischien een domme vraag, maar ruikt alle sperma hetzelfde?
Is er veel verschil tussen de geuren? of ruiken ze allemaal gewoon hetzelfde? Wat denken jullie ervan? :D |
:o
|
het ruikt naar pindakaas, nou goed apenkind... qil je dat zo nodig weten? da toch ff naar sexwoordenkboek
|
Ik vind het wel een goeie vraag
|
Citaat:
Maar ik neem aan dat dat sperma van verschillende mensen wel anders zal ruiken. Iedereen ruikt anders, dus waarom zou dan de spermageur opeens bij iedereen hetzelfde zijn. |
Citaat:
|
Thnx Daster (y)
|
Volgens mij hangt de geur en smaak af van het eetpatroon van de man. Als hij veel rookt bijv. dan is het minder "lekker" dan wanneer hij veel fruit eet ofzo.
|
Ik denk dat de geur voor de mens altijd hetzelfde is, omdat wij niet de kleinste nuances kunnen bemerken. De kenmerkende geur is er altijd! Tenminste, ik heb nog nooit gek ruikend sperma gehad.
|
ik wil wel een beetje opsturen als je wilt ruiken :D
ONTOPIC: geen idee nooit van iemand anders geroken maar aangezien het ook anders smaakt als je bv. rookt of veel fruit eet idd dan denk ik dat de geur ook wel iets zal verschillen |
Het ruikt of naar bijna niks, of een beetje weeiig, of soms scherp, of gronderig. Geur verschilt net zo erg als smaak.
|
Verschilt idd. Mijn ex rook heel anders dan mijn huidige vriend.
|
Ik vind het naar schoonmaakmiddel ruiken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bla Blie Bloe hou je commentaar voor je als je niks beters te zeggen hebt. ontopic: ik weet eigenlijk niet echt hoe het ruikt (volgende keer eens op letten? :p) |
Citaat:
|
Citaat:
dan wast hij zich te hard :nono: maar tamme kastanje zou zomaar kunnen :eek: maar het verschilt inderdaad. :) |
ik kan me wel herinneren dat de geur in zoverre verschilt dat ik van het een minder over mijn nek ga, dan van het ander.
|
Citaat:
|
Mjah, het verschilt wel wat, natuurlijk, hoewel ik dénk dat het niet in zoverre van elkaar verschilt dat als je het sperma van de een vies vindt ruiken, je dat van de ander lekker vindt ruiken, er van uit gaande dat je beide personen even graag mag.
|
ik vind het helemaal niet naar kastanjes smaken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij ruikt (en smaakt) het bij iedereen anders...
|
nooit geroken aan andermans sperma :rolleyes: volgens mij is dat ook het merendeel hier. Bij de weg, mijn sperma ruikt niet naar kastanjes, volgens mij ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |