![]() |
Links naar pagina`s die linken naar erotiek
Zojuist plaatste ik een topic op Onzin met daarin een link naar de weblog Geenstijl.nl. Ik plaatste een directe link naar een log waarin een stukje staat over een ICT-er die zijn mapjes niet zo goed beveiligd had en daardoor de privékiekjes van zijn vriendin op straat werden geslingerd.
In die log staat dus een link naar een mirror die die kiekjes host, evenals de andere bestanden die erop stonden. In hoeverre is het toegestaan om een directe link naar een weblog te plaatsen, als zij in hun log ergens een link naar erotiek hebben staan? [ Link naar het topic op Onzin ] |
Oh help, straks staat er ergens een woord dat als je er een anagram van neemt en daarvan twee letters verandert dat er dan iets uitkomt dat mogelijk erotisch zou kunnen zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus een link naar deze pagina zou dus toegestaan zijn? |
ik moet eens beter opletten als ik door de stad loop hiero (in den bosch) :evil:
|
Martin gewoon doen, je hoorde het toch en anders wordt ie later ge-edit. Tis een randgeval, dus niet zo erg als het achteraf gezien niet mag :)
|
Anders zou je min of meer ook niet mogen linken aan google :p
(Tis trouwens de ex van een vriend van me :p) |
Citaat:
|
Jezus, walgelijk dat men zonder toestemming van t meisje (daar is t geenstijl.nl voor) dit zomaar mirrored.
Ik zou me aangerand voelen. Serieus. Zeker gezien de reacties daar. Yuck. Maareh, sorry, dit was geen antwoord op je vraag :P |
Citaat:
(kheb haar wel eens zien lopen) |
Citaat:
Vind er niks walegelijks ana in dit geval, ze geeft zelf de foto aan iedereen die 'm maar wil zien.. |
Citaat:
|
Citaat:
EN het verhaal is een lulverhaal :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35. |