![]() |
vreemde plekken
noem zoveel mogelijk vreemde plekken waar jij sex gehad
|
Citaat:
|
op een monument, bankje onder een viaduct, balkon, badkamer, half op hetstrand, achterbank van een auto, caravan tijdens ontbijt, gewone bank, vriezer, trap en meer kan ik zo niet bedenken.
|
Citaat:
|
in de duinen op de grond en in een slaapzaal waar een aantal andere mensen aanwezig was.
|
in de slaapzaal op kamp, in het toilet van een restaurant, op het werk van mijn toenmalige lievie op de achterbank van een auto, in het toilet op school
|
Dit is al vaker voorbij geweest, maar goed, om niet teveel off-topic te gaan: de badkamer, het toilet, onder een brug (was wel koud en winderig!), in het bos, in een auto.
|
In een tentje met schoolkamp (aanrader) :D
|
Eettafel, steegje op de grond, verder nix vreemds
|
bed :eek:
|
Citaat:
dát zijn dus al die geluiden die ik hoor :o |
In me bedje, slaapbankje, andere plekken in huis en nog wel wat andere plaatsen:bloos:
|
Citaat:
|
op het stoplicht
|
eettafel, in het bos, langs de IJssel, in de bioscoop (niet uh.. alles :p ) en op de bank in de woonkamer met een familielid op 6 meter afstand ( :s ), in een 1-persoonsstapelbed in een jeugdherberg terwijl ons kamergenoot lag te slapen.
oh en in de tent op vakantie. oh. en op de bank tijden het kijken van de Lion King :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk inderdaad dat dat de aanleiding was.. |
Ga maar zoeken, want ik heb al een paar keer een hele lijst gepost. Er zijn sindsdien maar een paar vreemde plekken bijgekomen, want het is nu winter.
|
- achterbank van de auto
- achterbank van de bus - trein - bioscoop - tentje op lowlands - wc - badkamer - douche op slaapzaal van de spelweekleiding - bos (2x) - keukentafel - aanrecht eeeeuh, ja nou moet ik even denken... nou, weet zo niet meer, als ik er nog opkom post ik ze wel. |
Citaat:
|
Oh ja, een jaccuzi en het zwembad kunnen aan mijn lijstje toegevoegd worden. (aanraders!!!)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In het bed.
Voor het bed. Achter het bed. Links van het bed. Rechts van het bed. Onder het bed. Door het bed. Zonder bed. Waterbed. Hoogslapersbed. dubbelslapersbed. het kan zelfs Met het bed. ok.. flauw :p ben gewoon creatief met iedere plaats die je tegen komt die 013 moet ik onthouden by the way... waar ergens? |
Citaat:
Misschien dat men het in die overvolle zaal wel gemerkt heeft, maar dat ze het fatsoen hebben om je je ding te laten doen ;) |
Hmm, met mn ex heb ik toch wel alle plekjes in huis gehad (je weet wel, tafel, aanrecht, bank, grond, wc, douche, hal enzovoorts).
Met mn vriend is het wat meer rond het bed, maar dat komt voornamelijk omdat de ouders eigenlijk altijd thuis zijn. We zijn zelden alleen eigenlijk en spannende plekjes in huis zijn nog niet nodig geweest om het spannend te houden. Je kunt op een bed een hoop posities afwerken.. van staand tot half ernaast. Wel buiten achter een boom bij een paadje hier in de buurt, helaas is de boom inmiddels gesnoeid :( Ohja, en mini-douchecabine.. en douche sowieso. En het parkeerplaatsje achter de videotheek hier was pas bedacht als fijn plekje, dus dat komt nog wel als we een keer laat uit de bus stappen (dan loop je daar langs). En op een grasveld, maar dat was niet all the way want we hadden geen condooms. |
Citaat:
Gekste plek blijft nog steeds op een Balkon aan de voorkant van het huis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ehm bed, eetkamertafel, bank, achtertuin (toen broertje daar een feestje had), vliegtuig, wc van restaurant, grasveld, bos, auto
|
Citaat:
heb ik nog een leuk stukje 'wild vlees' aan over gehouden ... |
Het aanrecht? Nee, dat was geen gekke plek. De manier waarop mijn konijntje ernaar keek was overigens wel redelijk bizar. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn konijntje heette K'nijn ... han geen zin om een goeie naam te verzinnen ... en toen ik er een had, vond ik dat het niet meer moest kunnen om 'm te veranderen ... was 3 maanden later =) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |