![]() |
Heb Need for Speed Underground uitgespeeld?
Ik heb vandaag Need for speed Underground uitgespeld.
er staat 111 levels maar het zijn in werkelijkdheid 112 levels. ook heb ik andere mensen horen zeggen dat je soms je auto moet verbeteren om mee te kunnen doen aan races dat heb ik nooit gehad blijkbaar was mijn auto perfect. dus wie vragen heeft..... vraag maar |
Dus jij wil zeggen dat je je auto niet geupgrade hebt en het spel toch hebt uitgespeeld? zeker op de easy..
Anders geloof ik er geen hol van |
Citaat:
|
ik heb mijn auto wel geupgrade.
ik had alles op level 3: bumpers -spoilers-vinyl- velgen-neon- enz enz. ik heb gewoon iedere keer dat ik wat nieuws kreeg er op gezet. en je moet net zolang proberen zodat je een sterretje omhoog gaat heb ik ook gedaan. ik had de auto Nissan Skyline gtr of zoiets. als je bij de laaste levels bent worden die op hard zo moeilijk dat je ze wel op easy moet doen en dan is het nog verrot om te halen. ik heb heel wat af gevloekt achter de computer. ik zou niet zeggen wat je aan het eind zien. 1 ding zo bijnzonder is het eind in ieder geval niet. ik had beter verwacht maar goed. mzzl |
ik denk dat iedereen m wel uitgespeeld heeft of t niet speelt
en wtf valt er te vragen, tis de ene race na de andere 113 keer lang |
Anders kijk je even in t topic wat over nfsu gaat?
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=674282 |
als je niets upgrade is NFSU veel makkelijker dan als je wel allees upgrade omdat de tegenstander alleen upgrade als jij dat ook doet en een auto welke niet upgegrade is is makkelijker te besturen dus ook makkelijker om mee te winnen
|
Wow, wat ben je goed.
|
Ik denk dat ik alleen om je handtekening wil vragen, want damn wat ben jij goed zeg! het laatste deel op easy nog wel! wow fantastisch gewoon! echt super! Je bent nu praktisch een BN-er joh!
is dit een nieuw record in 'hoe nutteloos kan een topic zijn' ? volgens mij is dit er iig 1tje voor in de top tien... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
het is wel zo
wel zonde van die nitro das wel vet opzich |
Mag ik je aanraken?
|
Wauw.
|
ik zit hier nu met een enorme paal tussen mijn benen, wat ben jij goed zeg. Ik word er opgewonden van
|
Hoe haal ik verdomme een goede drift? :(
|
Ik heb m nu precies 3keer uitgespeeld, op alledrie de moeilijkheidsniveau's.. En geloof mij, op makkelijk is da echt wel een mega-eitje..
Driften kan t beste met een RX7, veel gas, soms iets tegen sturen, zodat ie nie doorslaat, maar ook nog niet recht trekt. Is even oefenen, gaat t makkelijkste op parcours 2. |
Waarom is ie nog steeds niet op slot?
|
O.
|
wanneer ga je op tournee? :p
|
Mag ik je handtekening?
Mag ik je enkels likken? Twee zelfs. ;o |
Kommop, ik heb het al 5x uitgespeeld, en 1 x in 1˝dag
|
Citaat:
|
Citaat:
heb niks beters te doen ofzo... |
Citaat:
:rolleyes: |
Jah k ben eraan begonnen..k ben volgens mij bij 76/111 maar k speel t nie meer..(Call of Duty)
|
waar heb je je codes vandaan gehaald?
|
Citaat:
Codes? Serial Code of cheats? |
Ik heb het nu al 2 dagen NFS underground en kzit al aan 61/111
BTW ik rij met een lekker getunened Suprake Vrmmmmmmmmmm :evil: :evil: |
Citaat:
-nu gaat ie ook omhoog met nieuwe vinyl, maar dat even terzijde volgens mij MOET je wel upgraden om door te spelen.. |
je upgrade em, voila levels geunlocked. 1 race rijden en weer downtunen.
ik zelf heb em wel gewoon geupgrade maar zo zou het vast wel kunnen... @ ice-dive: U R MY NEW HERO! *publiek scandeert: ICE-DIVE!* |
Ik Tune hem compleet op visueel. Maar ik verander vaak van motorstukken en dergelijke... vooral om de wagen en beetje minder controolbaarder te maken bij drift. Da Drift is zoooooo zalig....
|
hoe plaats ik een plaatje van mijn auto hiero
|
Welk level is dat level met 17 laps?
|
maak een account aan bij www.picserver.nl daar load je je plaatjes dan in up
de url van dat plaatje voeg je hier gewoon toe bij het img knoppie:D |
Citaat:
(internetadres tussen img tags zetten " [img ] [/img ] zonder spaties) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je wilt toch niet zeggen dat je met je ongetunede wagen boven de 300 km/h komt? Lijkt me sterkt. aan het einde moet je auto dat makkenlijk halen! En in 3 seconden op de 100 zitten! anders haal je de drag races niet eens |
Je bent te vet, maar ik geloof dat dit wel dicht kan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |