![]() |
Hoe geef jij aan dat je seks wilt gaan hebben?
Zeg je het, of geef je hem subtiele hints?
Zelf houd ik het meestal simpel, ik begin hem gewoon te strelen en te zoenen :D |
Citaat:
|
Ehm... :bloos: Bijt hem in zn oor ofzo:P Of in zn nek of arm (gewoon zachtjes en als ik veel zin heb harder) Soms geef ik hem ook hints door hem gewoon te zoenen en strelen ofzo, maar meestal doe ik het iets minder opvallend...
|
Ik kijk hem diep in zijn ogen, bijt op mijn onderlip... ga dichter bij hem staan en raak hem ' intenser' aan.
Werkt altijd :evil: . Dit gaat overigens wel op voor zoenen, aangezien ik geen vriendje heb. |
ik trek gewoon zn broek uit ;)
|
Ik ga hem zoenen, in zn nek zoenen, strelen en geile woordjes fluisteren. Of ik zeg gewoon dat ik geil ben en seks wil :D
|
Ik zeg het altijd. Helaas moet het zo.....doe het ook liever anders....maar ja
|
uhm, we gaan het altijd doen.
|
Gewoon lekker beginnen met knuffelen op de bank, dan komen we er achter dat samen dicht tegen elkaar aan kruipen in bed eigenlijk nog veel fijner is. De rest gaat dan zeg maar vanzelf.
|
Meestal zeg ik dat ik langzaamaan in vorm begin te raken, en dan komt het meetal wel goed :)
|
Citaat:
|
Meestal zijn woorden overbodig :)
|
Ik trek mijn zorropak aan en kwispel met mijn staart :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nah, ik begin gewoon. Als je ook nog moet zeggen van "Nounou, ik zou best een flinke neukpartij willen nu" is de lol er best vanaf... |
Ik doe de deur op slot en zeg ik heb zin, klaar...
|
Citaat:
Ok flauw.. |
Citaat:
Ik geef 'subtiele' hints zoals aan zijn oor sabbelen of strelen. :) |
Als het bij iemand is met wie ik nog nooit seks heb gehad dan vraag ik het gewoon (nadat we heftig gezoend hebben enzo :) ). Volgens mij kun je niet duidelijk genoeg zijn. Als het bij iemand is die nog nooit seks heeft gehad dan vraag ik er ook bij of ze dit nu wel echt wilt als ze 'ja' zegt :) .
|
Citaat:
|
hehe.. toen ik de titel zag d8 ik.. zucht breezahjoch dat met zun vriendin de konijntjes na wilt doen, terwijl zij dr niet aan toe is.. moaargoed.. ontopic.. dr in dr nek zoenen, oorlelletje, terwijl ik dr streel of op dr rug kietel
|
ik hoef er vaak alleen nog maar aan te denken en mn vriend trekt mn broek al uit.... of zegt dat ie zin heeft om me op te eten
en ik ga dan ook gewoon alles uit doen bij 'm > snapt ie 't wel :P |
Ik begin gewoon met voorspel, en op het moment supreme duw ik zijn penis tegen mijn vagina, als hij niet wil dan houdt hij me wel tegen :P.
Voor een eerste keer met een nieuw iemand vind ik het wel fijn er van te voren over te praten. Als mijn vriend slecht nee zou kunnen zeggen zou ik ook wel voorzichtiger doen. |
meestal gaan wij seks hebben als we in bed liggen.
dan geef ik niet aan of ik seks wil, dan geef ik alleen aan als ik geen seks wil ;) (zo vaak slapen we niet samen, vandaar) en overdags, tja. dan zeg ik wel gewoon tegen m dat ik geil ben, of ik begin gewoon, maar overdags gebeurd meestal niet. |
zo, jouw tampeloeris wil ik wel ff in me voelen :)
|
Ik zeg gewoon: Ik heb zin in een vleesinjectie
Nee, Ik zeg meestal gewoon ik heb zin ofzo. En anders beginnen we te zoenen en strelen enzo:o |
Ik weet het niet eigenlijk?
We hebben meestal gewoon seks.. Sowieso bijna elke ochtend dat we bij elkaar zijn, dan zijn we altijd allebei bloedje-geil en eindigt een goedemorgen kusje in seks. Daarbuiten.. hmm, hij is meestal degene die het aangeeft en dan sleur je elkaar soms mee naar een plekje waar je met zn tweeën bent. Dan zegt ie het gewoon, fluistert het ineens in mn oor ofzo.. Ik weet niet, het wordt nooit zo aangegeven, we hebben meestal wel tegelijk zin en wachten gewoon tot de mogelijkheid er is ofzo.. |
"ik wil je"
*gaat op um zitten en begint hartstochtelijk te zoenen* *sleurt mee naar bed* *doet striptease* "zullen we anders even sex hebben?" |
Ik zoen hem dan in zijn nek en krap zachtjes over zijn kruis en dan snapt ie het wel. :bloos:
|
" 'k heb goestiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing! * kijkt zielig * "
xxx |
Aangeven? dat merkt-ie wel! Zo'n krolse kat tegen zich aan!
|
ik zet kazaa aan :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
*zet Kazaa aan* *download hardcore XXX movie* *klikt op afspelen* *luid gekreun op achtergrond* *kijkt vriendin aan, wijst naar het filmpje en scheeuwt* "KIJK, DAT WIL IK NOU OOK!!!!!!!!" Waarschijnlijk minder effectief dan men zou denken =) |
Citaat:
|
Citaat:
Zal me waarschijnlijk ooit rijk maken, of vermoorden ;) |
Ga gewoon met mijn hand tusse zijn bene of streel een beetje die richting uit :) :D of ik kijk hem geil aan
|
we zien het aan elkaars blik en we beginnen te zoenen en te strelen
|
Ik zeg het, of ik begin wat te draaien.
|
Wat de toppicstarter zegt; gewoon gaan en dan merk je vanzelf wel of hij/zij ook wil...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |