![]() |
weken jullie op zondag?
werkt er iemand op zondag hier??
ik moet strax weer aan de bak :s eigelijk niet z'n zin er in, maar goed ff doorzetten maar he :D als je op zondag werkt wat doe je voor werk dan |
als ik moet werken op zondag dan ist een koopzondag
werk in schoenenwinkel en op zondag ist 200%uitbetalen :evil: |
jup ik werkte iig vandaag; horeca
|
af en toe, werk ook in horeca, ....
|
yep, zondagbuslichting bij de post
en rouwkaarten ophalen altijd lekker die 200% |
Citaat:
|
Alles voor de ORT (OnRegelmatigheidsToeslag.) :D
|
ik ben net klaar met werken :D
werk in de zorg, dat gaat ook altijd door uiteraard :D maar het betaald wel lekker |
Zondag werken vind ik relax.(y)
Lekker druk, lekker doorwerken en lekker betaald krijgen.:) |
ik zou best op zondag willen werken: 200%
helaas hebben wij geen koopzondagen.. |
Ik breng folders rond en dat mag helaas (volgens de reglementen) niet op zondag. Soms help ik mijn oma weleens wat op zondag, wat je ook een beetje als werk zou kunnen bekijken.
|
Af en toe, serveerslet spelen :p.
|
Ja, teleresearch. (en nee ik ben geen irritante telemarketer :eek:)
|
ik werk alleen de zondag.. mag helemaal nog niet werken, dus in t zwart :p
tis in de horeca |
Horeca
|
Ik werk uit principe nooit op zondag.
|
Nee, vroeger wel....
Was best relaxed, je begint pas om 12 uur dus je kon gewoon gaan stappen de avodn ervoor. Lekker uitbetaald krijgen+ lekker druk dus de tijd ging supersnel :) |
als ut koopzondag is dan werk ik op zondag....by the way ik werk bij bart smit
|
Ik werkte een jaar geleden nog in de keuken van een bejaardentehuis. Dan alleen op zondag (zaterdag had ik toen nog hockeywedstrijden dus kon ik niet). Ik vond het beetje vervelend, maar dat zou wel grotendeels komen doordat ik het werk en de omstandigheden eigenlijk niet leuk vond. Maar ik verdiende wel 60% extra. :cool:
|
Nee. Nooit gedaan en ben ook niet van plan dat op korte termijn te gaan doen.
|
Zo heel af en toe. In een bejaardentehuis. Zoals Wawl, al zegt: ORT (y)
|
jep in een bejaardentehuis.. als t nodig is afgelopen maanden wel veel in t weekend vooral zondag gewerkt.. werk liever zondag omdat ik dan 160% krijg voor mn volledige werkuren op zaterdag alleen over mn laatste uurtje aangezien ik maar tot 1u werk dan... dan ga ik za liever iets leuks doen en zondag werken :D
|
wij gaan misschien binnenkort op zondag open(heeeeel misschien)
|
Citaat:
|
werk op zondag vaak bij voetbalwedstrijden. Aangezien die bijn altijd op zondag zijn krijg ik niet dubbel betaald :(
|
Mijn vader heeft een 'groothandel' voor groenten en fruit, daar werk ik soms op zondag als groentenkoerier. Vooral in de zomer eigenlijk, maar t verdient goed. (zo'n 10 euro per uur)
|
Nee, want ik heb geen werk.
Maar ik heb wel eens op zondag gewerkt ja (in een ijssalon was dat), ook al waren mn ouders het daar niet helemaal mee eens :( |
Citaat:
|
Ik werk op zondag in de keuken van een bejaardenhuis. Ik vind het niet vervelend. Je hebt veel minder te doen dan doordeweeks en je krijgt 60% meer betaald :cool:
|
'Vroeger' werkte ik alleen op zondag (eerst bij een kinderspeelparadijs gewoon 100% en later bij de Xenos op koopzondagen 200%). Nu werk ik wanneer ik wil/kan, dus ook wel eens op zondag. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan krijg je of veel zakgeld of je geeft weinig uit. Ik weet niet of je een mobiele telefoon hebt en/of uitgaat, maar ik zou persoonlijk niet rond kunnen komen met alleen zakgeld.
|
Werk ook op zondag.. in de horeca.. pannenkoekenboerderij :)
|
Ik werk op zondag in een bakkerij..
|
Citaat:
|
Ja, ik werk op zondag. Standby dienst om computers bij een bedrijf te onderhouden (als ze uitvallen, dan mag ik het oplossen).
Ik krijg er overigens hetzelfde voor betaald als door de week (in dit geval 45 Euro per uur). |
Ik werk niet, maar ik heb wel ns illigaal mijn folders op zondag rondgebracht.. en toen kreeg ik dus níet extra betaald..
|
Citaat:
Overigens is de juiste spelling illegaal. |
ik werk ook in een verpleegtehuis en wel in de huishouding. Mja het werk op zich is niet geweldig, maar je krijgt ook 160 % op zondag, daarom werk ik er waarschijnlijk nog steeds :)
|
Ook in de horeca, 200% 4-EVAH! :p
|
Als het ooit aan me gevraagd wordt dan zou ik het zeker doen.
|
Nee, zondag is voor mij toch een rustdag. Zo heb ik het vanuit vroeger meegekregen en ik vind het wel goed om me daar aan te houden.
|
Citaat:
|
uhmmm tot een maand terug elke zondag jah,...
Bij een ESSO en dan van 14.00 tot 20.00 da hek anderhalf jaar vol gehouden zonder 1 zondag vrij geweest te zijn |
yep elke zondag openen, horeca
|
Citaat:
(was helaas maar één uurtje werk) |
Elke week zaterdagavond, zondagnacht en zondavond achter de bar
|
ik werk bij ecomare en dieren moeten nou eenmaal ook op zondag worden verzorgt. Om financieel rond te komen zijn we ook op zondag open, leuk voor de weekendtouristen en voor mij, want de zondag wordt niet als een normale werkdag gezien, dus extra geld :)
|
ik week in mn bad en voornamelijk op zondag ;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |