![]() |
Jaloers op mijn beste vriendin
Het is voor mij en mijn beste vriendin een vaste prik om 's nachts na het uitgaan te bellen en een beetje te kletsen voordat we beiden gaan slapen. Nu vertelde zij me laatst dat ze een jongen had ontmoet en daar het een en ander mee had gedaan, en opeens bekroop mij een gevoel van jaloezie. Waarom ben ik jaloers? Ik sta zelf op het punt om een relatie aan te gaan met iemand. Wat kan ik eraan doen?
|
Tja.... moeilijk... Misschien omdat je nu zelf op het punt staat had jij zo erg verwacht dat jij de eerste van jullie 2 zou zijn dat je het haar even niet gunde om toch eerder te zijn. Maar wat je daar aan doet... Volgens mij trekt het vanzelf wel bij...
|
Citaat:
Of dat jij hoopte dat het bij jou ook sneller zou gaan ofzo.. Komt vast goed!! :) Liefs, Margriet |
Nou nee, dat was het niet, want haar verhaal kwam uit het niets.
|
Volgens mij is dat heel normaal. Je weet van jezelf dat je niet verliefd op haar bent, maar toch voelt het niet leuk als zij verliefd wordt op iemand anders (of zelfs maar alleen "dingen" met iemand anders doet). Voor je beste vriendin wil jij denk ik de meeste "speciale" jongen zijn, en als ze een relatie begint denk je dat je ineens minder bijzonder voor dr wordt.
denk ik :o |
gaat over jochie, het is gewoon zo'n gevoel dat je bekruipt omdat zij nou eenmaal eerder is met die relatie maar jij zallet vast ook goed doen (y) dus probeer niet te jaloers te reageren en hou haar te vriend! succes
|
Citaat:
liefdesvlinder, noem me geen jochie. :bloos: |
liefdesvlinder, noem me geen jochie. :bloos: [/B][/QUOTE]
haha sorry der staat geen leeftijd he ik neem aan dat je ouder bent als ik :p |
oei der ging wat mis met die quote, je weet wel wat ik bedoel he artless! :)
|
Ja. Is niet erg, hoor.
Oh, en ik ben net zo oud als jij. :bloos: |
goh dat is goed! :)
en ik zeg jochie tegen iedereen hoor, is niet neerbuigend bedoeld! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03. |