![]() |
hersendood...
http://www.methodlab.com/gallery/alb...pen%20Mind.jpg
:D Tja.. Photoshop lukt niet echt, dus dan maar iets anders proberen. Dus hier een van de eerste dingen met acrylverf. Comment please :D |
leuk, simpel en effectief, alhoewel ik hier niet direct hersendood bij denk
kruisjes als ogen maakt het misschien wat duidelijker |
Mja ik vind het nix, maar ik heb iets tegen moderne kunsttroep dus trek het je maar niet teveel aan.
|
Dit is pas echt artistiek naar mijn mening! Dit is iets wat je niet kunt leren. ..Ja, ik vind m prachtig, echt heel goed. Zo laten, niets aan veranderen. Krachtig in zijn simpelheid... (y) (erg vet dat je hoofd boven achtergrond laat uitkomen!!)
|
ja vind hem mooi, maar het thema is indd niet helemaal eruit optemaken... Zou ook de hersenen een omlijning geven, want nu is het net alsof dat nog niet af is ofzo. Maaaaarrr ga zo door :)
|
(y) Leuk dat er bij mijn eerste post al leuke reacties komen. Bedankt daarvoor. En commentaar(positief of negatief) is nog steeds welkom. (y)
|
Zeker wel mooi gemaakt !!!
Zo leatuh..niks meer an doe oh! :p |
;) thnx :)
|
Ik vind het een btje slordig opgevuld. Ik weet niet of dit juist de bedoeling was, maar ik verwacht eerder een 'egale' kleur, strakke vorm enzo....
Het idee is zeker wel kwl :) |
de egels waren geen succes, dus ik houd het voortaan bij acryl :)
|
goedzo. zolang je geen grappen in je acryl probeert te verwerken (y) ;)
ik vind deze eigenlijk wel koel, lekker simpel :) |
ik vind hem vet!
(een ding, je signature is te groot, te gewoon, of zoiets... weetniet, hij valt me iets te veel op) |
thnx, ik zal er volgende keer aan denken dat ik mijn signature kleiner houd, goeie leer voor de volgende keer (y)
|
Citaat:
Maar verder vind ik 't een leuk schilderijtje. Misschien zouden z'n voeten ook buiten het kader door kunnen gaan zoals z'n hoofd en z'n ene hand. |
Ik ben wat aan het experimenteren met overlappen van kaders, dus ik zal het in mijn achterhoofd houden (y)
|
Mnee, spreekt me niet aan.
|
mja, het is op zich wel okay, alleen de bovenkant van het hoofd vind ik niet mooi en ik heb het gevoel dat ik dit soort dingen de laatste heel vaak zie. ik vind het ook een beetje een keith haring rip-off
|
Citaat:
Waarom daar wel, maar bij de benen niet? Ja, Sherlock, vind daar maar eens een antwoord op! Nee, perfect zoals'ie is imho. |
mja als ze er wel overheen zitten
waarom de benen er wel over heen? doe niet zo wijs |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan hier toch nog wel op reageren tho: dan steekt alles wat niet stopt in het blauwe vlak eruit, en is er dus niets 'speciaals' meer aan het feit dat either de benen er niet uitsteken, of de arm en het hoofd wel. Het zou saai worden imho... |
Hmm, ja best vet. Mochten de mensen het nog niet weten:
Ik houd van eenvoud! Maarruhm, ik krijg dr ook niet echt hersendood-associaties bij... En ik vind het niet zo mooi dat die achtergrond bij z'n benen en rechts wat groener is, ik had het groen anders verspreid denk ik. Maarja ...... ........... (cliché invullen op stippellijn) |
Citaat:
maar leuk dat je dat er in wilt zien |
Mmh, beetje te simpel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35. |