![]() |
jaloers
ik ben nu 4 maanden samen met mijn vriend en het gaat heel goed hoor dat is het probleem niet alleen heb ik een goede vriend die ik veel op school zie want we zitten in dezelfde klas terwijl mijn vriend op een andere school ziet en naar het schijnt vertel ik vaak over deze goede vriend want nu is mijn vriendje jaloers op hem omdat hij denkt dat ik want met die gewone goede vriend zou willen. niet dat ik dat wil we komen gewoon heel goed overeen! maar die goede vriend is wel verliefd op me geweest, zelfs toen ik al een relatie had met mijn huidige vriend, nu weet ik niet of hij nog wat voor me voelt, mijn vriendje denkt van wel en daarom is ie jaloers. wat moet ik nou doen, hoe ga je het beste om met dit soort jaloers gedoe?
|
Recht op de man vragen of hij jou vertrouwt. Jij houdt van je beste vriend, als een vriend, niets meer niets minder, je houdt van je vriend als je partner, dat betekent dat jij bij hem hoort en niet anders. En zelfs al zou jouw beste vriend gevoelens voor jou hebben, jij zou er niet aan beginnen. Als hij dat niet kan geloven vertrouwt hij jou niet goed genoeg.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |