![]() |
Dumbass Strikes again
Na dat we ne pc gevonden hadden die we konden vandaliseren omdat em wa serieus oud was gingen we zoeken hoe dat we hem gingen "vernielen"
dus hebben we een nieuw filmpke gecreerd deze keer hopelijk wa meer succes ga naar Spookdomain en klik op rage against the PC en geef uw commentaar |
wat retarded :rolleyes: (n)
|
Het ontbreken van een spanningsboog was toch wel hetgene wat mij deed afknappen. :rolleyes:
|
hoe inspiratieloos moet je zijn als je het overbekende chop suey filmpje van ort en dela gaat proberen te kopieëren, en het dan nog SLECHT doen ook... en niet zomaar slecht, maar echt slecht....
laag... erg laag... |
get a life!
|
Hoe saai :o
|
Leuk om te zien dat bepaalde groepen jongeren in Vlaanderen geen nieuwe pc behoeven om uren spelplezier te hebben.
Dat filmpje van de ontploffende auto werkt anders wel mooi naar een climax toe, mag ik weten waarvan de auto gemaakt is? |
ik zag alleen een stelletje homos die dachten dat ze stoer waren door een mislukte goedkope jackass versie na te doen door een computer vernielen op een toch zeer saaie manier. :s
Wat het niveau van ons Belgen landje alleen nog maar doet zakken door deze imitatie :rolleyes:, en als Belgen dit zien zal onze reputatie als limburgers nog meer zakken. Geen wonder dat steve steavart wint :rolleyes: . |
Dit is echt bagger.
Wat is dit; een statement? Ik kan er mee inkomen dat als je tegen "de computer" bent, een boegbeeld voor moderne industrialisatie, je iets doet wat op een artistiek verantwoorde manier te rechtvaardigen is. Wat doet men vervolgens; ze digitizen het filmpje, monteren het vervolgens op een computer, zetten het op internet en vragen ook nog eens om bevestiging op een forum. Hoe hypokriet is dat? Bovendien ontbreekt hier de artistieke factor volledig, is het slecht gemonteerd, zijn de beelden slecht geschoten, is het tergend lang, ondragelijk naar te kijken en slecht voor het milieu. |
hi la risch
|
Dumbass is zeker geen naam voor een groepje jongens die heus niet geïnspireerd zijn door Jackass of iets dergelijks?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08. |