![]() |
Wimbledon krijgt een dak
Las het net op krajicek.nl. vind het best vaag, mja dan kunnen ze met regen gewoon doorspelen.
|
Hmm...ik denk dat het wegens de commerciele belangen zijn...Als het te vaak regent, moeten de wedstrijden soms worden ingekort en de grote partijen moeten worden gespeeld op een ander raar tijdstip, waardoor er weer inkomsten worden misgelopen. Soms regent het zo erg dat de finale op maandag gespeeld moet worden...
Het is jammer als het daadwerkelijk gebeurt, het is toch een beetje nostalgie met al die regen enzo! :) |
jammer
|
vind het ook jammer. nu hoeven ze dus niet de kaartjes terug te betalen als het regent en hoeven ze dus niet meer de finale bijv. naar maandag te zetten. ik vind dat de regen gewoon bij wimbledon hoort, jammer dus.
|
Het ging dit jaar ook aardig vaak mis door de regen (of was dat us open?). Maar ik vind het toch jammer. Was altijd wel mooi om te zien hoe snel ze alles opbergden en dan razendsnel het zeil over het veld deden.
Ach ja, zolang ze de witte tenue's maar houden (y) |
Citaat:
|
Ze weten watvoor effect een dak op de ArenA had :o:p
|
ik ben er blij mee. Op Wimbledon wordt ik altijd ziek van die stomme tradities
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: Wat je nu opnoemt heeft niks met tradties te maken. Ook de US Open, Roland Garros, en de Australian Open hebben hinder van het weer. |
:nono: :nono: :| :( dit mag nooit maar dan ook nooit gebeuren, dat is zonde van het hele evenement!!! :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |