![]() |
Top 2000
De lijst der lijsten?
Er is nog geen topic over geopend op Scholieren.com? (of ik heb het over het hoofd gezien, in dat geval sorry!) Ik was eigenlijk wel benieuwd of jullie ook luisteren? En hebben jullie een top 10? Vertel! Ik ben benieuwd.. |
Ik luister soms stukjes, ik hoef het niet allemaal te horen...
Ik vind het terecht dat Bohemian Rhapsody op 1 staat en veel andere nummers vind ik ook goed! Dat kinderen voor kinderen ertussen staat vind ik niet helemaal kloppen...maar er zullen toch wel genoeg mensen op gestemd hebben! |
Bohemian Rhapsody staat al jaren op nr 1...Niet echt boeiend meer...
|
Citaat:
Misschien kan ''Help! Help! Help! Heeellpp! IK KRIJG TIETEN'' Bohemian Rhapsody ooit verslaan, maar dat is afwachten... :D |
Als we nou volgend jaar met een belachelijk grote hoeveelheid mensen op 1 nummer stemmen, kunnen we...The Darkness in de top 2000 krijgen...(je mag 1 eigen nummer invoeren)
|
Citaat:
WAAAAAT :eek: verklap je het nu al :( |
Ik hoop hier een wereld aan sarcasme te lezen....
|
Citaat:
|
ja.
ik ga de hele dag alleen maar luisteren naar mooie liedjes die voorbijkomen. En dan ga ik meeneurien. En zwijmelen. En nadenken, bij die mooie liedjes over het leven van het afgelopen half jaar. Met een warme kop chocomelk. Voor de verwarming. En de hond voor de open haard. Ik heb er nu al zin in. |
Top2000? tsss....fuck die shit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja, je weet toch...
Spoiler
|
welke
veronica of radio 2 ? :P maarja ik luister het wel jah [= |
Volgens mij heeft Veronica geen top 2000, maar een top 1000.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|
wtf? :confused:
|
Citaat:
|
dit is het radio evenement van het jaar: tussen kerst en nieuwjaar de beste platen allertijden.
vind je van niet: dan had je maar moeten stemmen hier is mijn top 10 (jammer dat een paar liederen niet in de top voorkomen) 1. cranbarries - zombie 2. queen - bohemian rapsody 3. nirvana - smels like teen spirit 4. boudewijn de groot - testament 5. acda & de munnick - niet of nooit geweest 6. blof - liefs uit londen 7. billy joel - piano man 8. boomtown rats - I don't like monday's 9. europe - the final countdown 10. bots - wat zullen we drinken en ik blijf maar luisteren naar die betoverende muziek van de top 2000 |
Citaat:
|
sorry: dyslectisch kan ik nix aan doen
|
Citaat:
sukkel. |
Citaat:
|
tss foutje moet kunnen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1. Quicksilver Messenger Service- How You Love
2. Led Zeppelin- That's The Way 3. New Order- Blue Monday 4. Big Brother & The Holding Company- Combination of The Two 5. Ted Nugent/ Amboy Dukes- Journey To The Center of The Mind 6. Neil Young- Old Man 7. Led Zeppelin- Heartbreaker 8. Cream- I Feel Free 9. George Gershwin- Rhapsody in Blue 10. Steppenwolf- Magic Carpet Ride ...moeilijk |
rancid - aion (vanwege de basssolo) 3 keer een s?
rancid - st. mary mighty mighty bosstones - Mr. Moran maar dat is nu, over 5 minuten is het weer anders |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jullie hebben dus op Hocico gestemd. Ik wist wel dat jullie smaak hadden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:( |
om nou op the cure, madness en new order te gaan wachten ....
|
Citaat:
Rancid - Axiom :p |
Top2000 kicks ass! 'k vind het wel jammer dat ze 's nachts doorgaan, hierdoor hoor ik maximaal 50% van de lijst, errrrg zonde. Er staan helaas wel een aantal onzin-baggerliedjes in. Zo kwam net Shania Twain met "Man, I feel like a woman" Langs :( . Dat Bohemian Rhapsody op 1 staat is natuurlijk geen verrassing, wel flauw want er zijn echt wel betere liedjes gemaakt (dat is bijna een objectieve opmerking).
De liedjes waarop ik gestemd heb kom ik hoog in de lijst tegen (Bryan Adams - Heaven, Procol Harum - Whiter shade of pale, Marillion - Kayleigh enz.) Wel ERG jammer dat m'n voorkeuzeplaatje niet in de lijst is gekomen...Green Day - Basket Case :) En Marco Borsato staat er dan weer wél in :mad: |
Citaat:
K denk ik zeg het even. |
Citaat:
hahahahahahahahahahahahahaa sukk0l ;) |
Citaat:
Ik vraag me toch al heel lang af waar joun avatar van is.. :bloos: |
Citaat:
K zie je Signature nu pas...k wist niet dat je dat leuk vond.. :rolleyes: (y) |
Citaat:
SA-TI-RE |
Citaat:
|
Abe!
ja ik luister zo nu en dan..m'n ouders hebben het op like alle radio's in huis aan staan. Wel leuk om sommige nummers te horen ..maar idd jammer van het feit dat d'r toch wel aardig wat totale crap tussen staat. |
die mooie nummers die er tussen staan zijn ook wel op het internet te vinden, dus daarvoor hoef ik mn radio niet aan te zetten. ik kijk altijd wel even die lijsten door of er nog geile nummers instaan die ik nog niet gedownload heb.
|
nog 12 uur en dan is het weer een jaar last hebben van Top2000-ontwenningsverschijnselen :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |