![]() |
Favo 'zwaardere' alcoholische drank
Wat is JOU favoriete 'zwaardere' alcoholische drank en waarom?
Een vriend van me vertelde me dat hij altijd wodka drinkt omdat hij daar geen koppijn van krijgt. Ik vind er geen fuck verschil inzitten... Maar ik drink het liefste wodka of bacardi rum en whisky vind ik niet zo geweldig |
Blue Curacao, maar dan wel met wat Red Bull erdoorheen!
|
Whisky
|
Whiskey.
Andere sterk alcoholische dranken drink ik ook niet. |
Wodka.
En dan het liefste icm red bull, zwarte wodka. (katj) |
jenever
|
whisky en whiskey ;)
laatst voor het eerst whisk(e)y met sprite gedronken smaakte zeer zeer goed :D drink normaal meestal rhum of ouzo (puur) :) |
tsja, goldstrike blijft heerlijk... en meest mense verklare me voo gek, maar bacardi puur met ijs is echt heerlijk...
.. en Sambuca of ouzo natuurlijk..*praktisch tzelfde* |
tequila
bacardi(cola) deze week nog een fles blue curacao op, gadver wat een zoete troep |
als ik zo mijn burokastje sjek: grappa, vodka en rum
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en nog op het zelfde moment ook :p
|
geen favo's
|
Vodka!
Jenever! Rustie roestello oid? zo'n 50% alcohol dinges **oef, kheb nu al te veel bier r voor vandafag gehad! :s |
Citaat:
|
zo ik krijg dus echt wel koppijn van vodka.
wat me er niet van weerhoudt om het te drinken whisk(e)y vind ik ook lekker maar ik heb niet zo'n voorkeur qua merk/malt enzo rum vind ik maar smerig en jenever |
als het maar niet zoet is (n)
|
khou echt onwijs veel van goldstrike
en kweet niet of het bij sterke drank hoort maar hertog jan triple bier is goehoed |
lekkere black label of red label, verder gewoon vodka. martini drinkt ook heel erg goed weg, maar das geen sterke drank :D
|
drambuie (y)
en verder; cointreau (likeur),whisky, bourbon. wodka-redbull,tequila.. |
jawel alles vanaf 15 % is sterke drank
dus ook fiero en qouberg (fuck zoveel gedronken en weet nog steeds niet hoe je het schrijft) hm ik vin die zoete chill wel ok: blue curacou :) beachberry is ranzig of die koffielikeuren (n) |
Jenever.
Maar het meest WHiskey, maar alleen af en toe, om te genieten en niet om lam te worden. |
Ik ben niet zo'n fan van erg sterke dranken, tenzij ze erg zoet zijn. Amaretto hmmm met een heel klein beetje koffie. Maar erg sterk is dat niet. Ik drink liever véél bier :) . Of véél Martini ook goed.
|
baco lemon
|
ooeeh lekkah lekkah lekkaaaaaaah :rolleyes:
|
Whisky en soms Gin als ik eens een glaasje drink :)
|
Slimovic.... heerlijke op een oostblokmanier mijzelf dood drinken... zeer fijn
|
Sambuca
tequilla bruine rum |
Feigling (zal ook wel een mix zijn) en wodka/redbull.
|
<--
|
Ursus Rooie Wodka
Goldstrike Safari Wodka alg. behalve Pushkin Rooie Wodka die ik zelfs veracht als er nix anders is Appeljenever Chivas Regal Alles waar alcohol in zit en niet te duur. |
Citaat:
Ja lekker! (y) |
Citaat:
vooral in de kroeg is het gewoon een schande heb laatst 3,50 moeten lappen voor een bacootje! en nu gaan ze het per 1 januari nog duurder maken ook! |
Absinthe, definitly absinthe :D
En wodka hou ik ook erg van wbt drank :) |
Safari, rode wodca en als het egt waus moet worden sambuca:)
|
Nassau Royale :D
Geïmporteerd uit de Bahamas :p |
Citaat:
|
Jack Daniel's => prijs valt mee
|
Tequila
Vodka (rode) Safari Malibu Blue curacao |
boswandeling is ook chille shit
|
ja en geld ook...dus boswandeling niet
|
Whiskey; Jack Daniels als ik rijk ben (kost goddomme €23,- de fles) en Statesman als ik arm ben
|
Citaat:
|
Blue curacao gaat er met flessen tegleijk in....wel puur, geen teringmeukl ertussen zoals red bull.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vliegveld
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |