![]() |
Welke film is echt eng!
Ik wil een keer een écht enge film zien!
Zo'n film waarbij je je 100x doodschrikt en daarna eigenlijk niet meer in het donker durft te slapen :D Ik heb gehoord dat the Ring en the Excorsist wel behoorlijk eng zijn...klopt dat? En heeft iemand nog ideeën voor een andere film? Alvast dankuwel!!! |
het stukje in lord of the rings waar bilbo in rivendel de ring van frodo af wil pakken is fucking scary :p
|
the ring is heavy, mijn vriendin heeft een week niet geslapen :D die dacht dat er wat uit haar tv zou kruipen haha
ik vond the dertien geesten (ben ff de engelse vocabulaire kwijt :D) en met mij ook alle mesnen van de spooktocht die ik in elkaar heb gezet :D de eerste twee groepen rende achter de gids aan mee terug terwijl dit niet de bedoeling was ;) |
Citaat:
huh?? :confused: :confused: |
Citaat:
Maar bij The Shining kwamen bij mij die beelden van die dode tweeling die ineens op de gang stonden me steeds weer voor ogen. Best creepy... verder zou ik ik het zo niet weten |
Citaat:
|
sixth sense
|
The shining
Bij what lies beneath schrik je behoorlijk vaak |
Citaat:
die elf was dan ook eng :D |
Citaat:
|
Ik snap niet wat mensen slecht vinden aan The Ring...
Ringu was nog wel best spannend vind ik. De enige film die ik goed eng vond was The Blair Witch Project(y) |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij ga ik toch is the Ring en the Excorsist kijken... The Shining vond ik eerder saai dan eng... :s Maar volgens mij ben ik de enige... |
Ik vond The Ring ook niet zo eng.. vond het wel meevallen. Hoorde van iedereen hoe eng ie wel niet was. :rolleyes:
Maarre de Japanse versie.. dies zeker niet in de videotheek? Ook geen ondertiteling zeker..? |
je heb volgende week psycho op tv, das wel een aanrader voor je :)
hoewel ik er zelf niet aan moet denken |
Citaat:
|
boe---------> whahahah :D
|
Citaat:
Bij mij hebben ze 'm. En ik heb volgens mij de slechtste videotheek die er is;) |
Citaat:
(Hitchcock Collection) |
ik vond hellraiser best wel eng. maar dat was ook vier jaar geleden :bloos:
|
Citaat:
|
The Blair Witch project (wel de eerste he :p )
|
Citaat:
verder the shining en the blair witch en die moet je dan onwijs hard doen, dan zijn ze eng (Y) verder ja.. hellraiser vond ik niet zo'n prettige film :o kan ik me herinneren.. |
Citaat:
Ontopic: ik kan bij iedere film schrikken als ik 'm met een aantal meiden kijk die overal van schrikken. Zo was What Lies Beneath eng, net als The Others. Maar je moet gewoon mensen hebben die ervan schrikken, dan doe je dat automatisch ook. Ik schrik van mezelf eigenlijk van weinig :) |
Citaat:
|
Event Horizon daar heb IK nachtmerries van gehad :o
|
Citaat:
Maar ik kijk bijna nooit enge films, dus ik kan je niet verder helpen :) |
Citaat:
|
'faces of death' is mja...schokkend :evil:
|
Heb net Invasion of the Body Snatchers ('78) gehuurd, is die eng??
|
Citaat:
|
Ik vond The Prince of Darkness erg eng, maar dat is ook weer n paar jaar geleden.
|
The Ring, ringu kon mij echt totaal niet boeien door dat japanse gebrabbel...
Blair Witch project The Mothman Prophecies The langoliers, vond ik ook erg creepy, helaas tot op een bepaald moment... |
Citaat:
|
Nja ik heb al dat fucking troep bekeken....
ring,final destanetion,scream ghostschip,en nog veel meer Maar die me aansprak was!! 28 days later...! http://www.28dayslaterthemovie.co.uk/main.html CHECK IT OUT |
Ik vond The Blair Witch Project vrij eng.
|
Evil dead 2 natuurlijk ook, of was die lachwekkend :|
|
THEY !
is behoorlijk fake, maar als je die alleen kijkt schrik j veel :p ««spreekt uit ervaring»» :| en ja, evil dead was behóórlijk lachwekkend :D |
k vond The Ring ook behoorlijk creepy. en Se7en en Silence of the lambs. die waren niet zo zeer eng, maar t verhaal zo goed in elkaar dat je er bang van wordt:S
|
Citaat:
|
Tijdens the Ring heb ik drie keer zo hard gegild dat mensen ssst begonnen te zeggen, zo hard in de hand van mijn vriend geknepen dat hij twee weken lang blauwe plekken had, en de laatste nachtmerrie die met die film te maken had vond plaats ongeveer 8 maanden na het zien van de film, de laatste keer dat ik moeite had met het aanzetten van een video was 2 maanden na het zien van de film. Daarmee wint the Ring het wat mij betreft van the Exorcist, the Sixth Sense en Silence of the Lambs, en met groot gemak van veel andere films.
|
The Exorcist vind ik niet eng, ben bij scream 2 erger geschrokken :d
|
Citaat:
|
Hm, ik ben slecht in het onthouden van al die films. Maar ik vond The Ring wel aardig eng :o
|
Mainstream Hw: The others, What lies beneath, Signs, The sixth sense, Final destination, The thing, Alien(s).
Indie: Halloween, Rosemary's baby, Night of the living dead, In the mouth of madness etc.. Arthouse: Ringu, Audition, The Exorcist, Candyman, Chronos, Nattevagten, The kingdom, Feel fear now, The devil's backbone, videodrome, Nacked lunch etc.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die film is zò nep en zò oud, dat hij toch wel een beetje creepy is :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |