![]() |
Dingetje
Bijna iedereen heeft wel een leuk speledingetje op de plek waar ze hun wiet of andere drugs bewaren voor het geval je nog verveeld zou raken of zo.
Ik vroeg mij dus af wat dat zoals is bij de rest. Persoonlijk heb ik een kindersuprise autootje in mijn ganj-box |
bij mij ligt daar niks, ik heb de wiet gewoon in een bakje ergens in een la met daarnaast een doosje waar de vloeitjes inzitten
maar er is op mijn buro al vanalles te vinden voor als ik me ga vervelen, meestal zijn dit elastieken ofzo :) (werk bij de TPG dus heb er lekker veel) |
k had eerst gewoon een zwart kokertje...alleen die had k uitgeleend aan een vriend. want die had een of ander paars achter soort beker. hartstikke groot..alleen die moeder kwam erahter..dat hij joints had..en toen had ze die joints afgepakt. met mijn kokertje erbij :nono:
|
haha ik had (nog wel maar somewhere in een la:p) veel kindersurprises gehaald elke keer als ik lam was (lekker chocola + speeltje :D :p :D)maar het zijn er teveel geworden dus ben ermee gestopt :D nu heb ik gewoon alles in mn zakken (mn ouders weten toch dat ik blow, dus voor de rest swerft t beetje door t huis :bloos: :p )
|
ALS ik iets bij me heb, is dat een blackbook en een pen + veel kleurtjes. Als ik alleen blow is dat meestal thuis, dus hebk me pc en jullie (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
ah. .........wat lief....<3, ik kan me altijd wel een paar uur vermaken met m'n aansteker (y) leg hem maar eens plat op tafel en probeer hem met 1 vinger recht op te zetten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uuuuuh, m'n wiet/ smartshopzooi e.d. heb ik op m'n bureau liggen... (Gewoon, in 'n zakje, zonder speciaal bakje oid)..
Hardstuff bewaar ik in een oosterse kist... juh, KIST... Daar past verder nixs meer bij in, want die zit al vol met flesjes ghb, zakjes snuif, pillen, potjes et cetera :bloos: :bloos: :bloos: |
handig toch zo'n voorraadje, mot ik ook us hebben
maaruh ik heb geen speeltjes tijdens het blowen hehe, nee ik verveel me ook niet, gewoon btje lullen met anderen en als ik me wel verveel ga ik thuis iets doen ofzo oooja ik heb wel altijd (teken)schrift en pen bij me in de zomer, das wel chill |
Speaker :D
zaten 4 schroeven in. Heb ze eruit gehaald en de 2 bovenste schroeven vervangen door soort haken. Nu kan ik 'm gewoon openklappen ;) |
Ik denk dat hij daar zijn wiet bewaard...
|
ow ok
er zijn makkelijkere manieren, maarja als je houd van knutselen ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
gheghehe....stonerspelletje |
ik dacht precies hetzelfde lol..
ik iriteerde me meteen al rot |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kheb een soort etui met daarin wiet, hasj, tipjes en vloei.
Meestal vermaak ik me wel met een spar-aansteker, het forum muziekjes en pennen e.d. |
ik heb mn wiet, vloei en tip enzo altijd in mn portomnee zitten, en ik heb ook bijna altijd wel mn kleine schets boekje mee die in mn broekzak past.
|
zon boek met geheim vakje ;) (serieus)
|
Citaat:
..In dit geval moet ik ook maar eens mijn ouders pushen dat ze een bijel kopen!! :p :D |
Mijn mp3 speler met heerlijke muziek natuurlijk!
|
ik heb altijd een glas met iets van alcohol erin assik stoned ben :D
|
Citaat:
wtf, dat ga ik doen.. heb ergens nog wel een oude verneukte bijbel liggen :p bladzijden snijden, aan elkaar plakken en je hebt een perfect doosje.. en je komt als een echte leerling over omdat je zelfs je bijbel bij hebt :eek: :D :P |
Citaat:
nick = grote atheist maargoed uhm donkerrode kaft, staat nix op maar ik heb dr zon papieren hoes van 'de ontdekking van de hemel' over gedaan. verder ook nog ergens n paar zakjes in mun sokkenla. |
Citaat:
|
Ik heb altijd een laptop bij met daarop Tyrian en Warcraft 2
En dat is mijn dingetje :P |
altijd :|
misschien i shet een beter idee om die bijbel in een bak met stijfsellijm te dopen? |
...of gewoon wat lijm op de zijkant druppelen, en rustig uitwrijven.
Als je het niet allemaal aan je vinger smeert (ook al blijft daar wat aan plakken) dan plak je de randjes van die bijbel allemaal meteen netjes aan elkaar vast. |
mijn hasj ligt bij mijn afstandsbediening, welke heel fijn naast mijn toetsenbord ligt welke heel fijn aangesloten is op mijn pc welke heel fijn internet heeft wat heel veel trippy plaatjes en tekst bevat.
helemaal als je stoned bent. |
ieder zijn ding :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42. |