![]() |
Christina Aguilera
Wat vind jij van christina aguilera ?
Ik vind der wel tof :) |
lekker ding, goeie stem, foute muziek...mmm...ze moet rock gaan maken, dat zou puik zijn.
|
Citaat:
|
bespeur ik daar een hint van sarcasme?
|
Citaat:
|
|
:evil: hahah
|
ik word echt zo verschrikkelijk moe van dat nieuwe liedje van der... :(
|
Citaat:
|
ze draagt geen ondergoed :|
|
superstem (y) Stripped is een superalbum...
maar ze ziet er echt walgelijk uit (n) |
Citaat:
|
kutwijf
|
Ze was mooi toen ze Genie in a bottle deed, nu niet meer zo.
|
Neuh, ik vind ´r nix (n)
|
sommige nummers van 'r zijn wel leuk maar ik vind het maar een sletje
|
Mooie stem...is wel shagable....kut muziek though
|
Kutmuziek, irritante stem, is zichzelf met de dag lelijker aan het maken. Die piercings staan haar echt niet. Verder erg jammer dat ze iedere clip weer haar borsten een andere grote aanmeet.
|
mooi stem, dat ze aan is gekomen is een pluspunt, want dan is ze niet zo'n schielkip. niet mijn muzieksmaak.
|
Citaat:
En haar muziek? |
Hoewel het soms een beetje fout gaat met uiterlijk en met muziek, vind ik haar toch geweldig. Zeker sinds het concert paar maanden terug.
Ze kan veel meer met haar stem. Echt grote bewondering heb ik daarvoor. SounD |
Citaat:
Ben je homo ofzo? ;) |
Fighter vind ik een enorm mooi nummer, ook de stijl die ze in de clip heeft, alleen overdrijft ze daar net wat. Het zwarte haar vind ik trouwens mooier.
De 1e nummers vond ik echt shit (Genie in a bottle enz.), De latere nummers kunnen wel blijven opstaan in tegenstelling tot die van haar collega's (Britney,...). En Fighter steekt er natuurlijk bovenuit voor mij :D. |
Citaat:
|
ik vind het wel leuke muziek. :)
|
|
|
Citaat:
dees bedoel ik eigelijk |
|
hahahaha ranzig
|
zullen we geen wedstrijd doen wie het engste plaatje kan posten maar het over haar en haar muziek hebben..
|
Citaat:
ik vind haar er hier mooier uit zien met al die rotzooi op d'r gezicht. |
ik wou net zeggen zo vies is dat ookwe er niet
|
Ze is idd niet lelijk zonder make up.
|
Citaat:
Haar muziek vond ik in het begin maar niks. Maar ik vind dat ze op haar laatste album heel erg vooruit is gegaan wat haar muziek betreft. :) |
grote tietuhhhhhh!!!!!!! :D
|
Citaat:
:rolleyes: |
die tieten staan haar echt niet (n)
|
Citaat:
Ik vind der muziek niet zo heel erg goed :( |
je vindt haar tof maar de muziek niet zo, aha.
|
die stem...
aaaarrrgghhh irritant! die moves... aaaarrrgghhh irritant! |
Citaat:
|
ik vind dr geweldig (y)
|
Geil wijf hor (y)
|
vroeger was ze knapper
nou is ze strontlelijk ik vin r stem irritant en dat fighter vind ik echt een kutnummer ze heeft ook bij elke clip weer een heel ander imago ofzo, de ene keer is ze 'urban' dan weer 'gothic' dan weer 'alto' dan weer emo enz en die muziek vind ik ronduit klote zo dat moest er ff uit maar ja ik zag pas genie in a bottle op mtv ofzo weer en daar ziet ze dr echt 80 keer zo knap uit |
wil iemand mij even uitleggen hoe ze die laatste (zwart-wit) clip hebben gemaakt? wtf, dies in 1 shot nl. is da nou allemaal blue-screen of is er gewoon echt nog een goede cameraman die met miss aguilera wil werken? ff serieus
|
gewoon aparte shots waarschijnlijk, maar gewoon aan elkaar gebreid
|
Ben naar c0ncert van dr geweest, vond't wel c00! Achter ons zat zo'n refo met zn vr0uw en kindjes (d0chters van 9 ofzow) Die vent was helemaal gesj0ceerd :eek: toen er een striptease kwam, ze vr0uw vond't fantastisch...mwahaha...
Ze heeft echt een super stem... (y) Maar lekker? neej... (n) |
Citaat:
|
ze blijkt maar niet te kunnen onthouden dat een nummer zingen niet het zelfde als een stemoefening is.
"words can't bring me dohohohohohooohohwnwhooohoeoeohooow" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |