![]() |
is .TK down?
Mijn site die door .TK heb geredirect is niet meer te bereiken via .TK
Wel via de normale url. is .TK down? Meer mensen waarvan hun .TK adres het niet meer doet? Soms doet ie het trouwens wel ineens weer, maar deze ochtend niet. |
Ik wou net inderdaad ook naar een tk site, maar die deed het ook niet. Dus het zal wel down zijn (n)
|
werkt bij mij hoor
|
inmiddels geen problemen meer. TK was idd down tijdelijk
|
ik ben gewoon mijn www.hotmail.tk kwijt, omdat ik van mijn host gekicked ben grmbl...maarja die hoeren hebben nu dus wel mazzel dat ze door mij zoveel bezoekers krijgen (denk ik :p)
|
.tk zuigt.. ga eens betalen voor een server + domein..
WWW.DIGITALUS.NL rulezzzzzzz Digitalus Start 20 pop adressen Onbeperkt alias adressen 50mb Webspace 1000mb Dataverkeer CGI Support Perl scripting Server Side Includes (SSI) PHP scripting 1 MySQL database IMAP4, POP3, APOP Webmail Persoonlijke Statistieken HTTPD Logs FTP access Subdomeinen (sub.domein.nl) Custom 404 Pagina's Front Page 2002 Extensions Java Tomcat 4 SSL 128-Bit (optioneel) Autoresponding & Forwarding Webbased Control Panel Python 2.1 Htacces vanaf 1,50 EUR p/maand |
Citaat:
|
Wat heeft een domein met hosting te maken? Juist...
Hier nog nieuws over een nieuwe feature voor het .TK TLD. http://www.webwereld.nl/nieuws/17266.phtml En binnenkort komt het .EU TLD beschikbaar; misschien het overwegen waard... |
bij mij is ie ook down... :( al een week!
|
Citaat:
Ze lopen echt overal te spammen! Dit is al het zoveelste forum waar ik ze meermalig tegenkom... Daarnaast is service/support ook erg slecht en de kwaliteit van de hosting schijnt simpelweg nul te zijn... |
Nu ik er over nadenkt, dit klinkt inderdaad als een spammer.
Ik heb ook een erg slechte ervaring met WWW.DIGITALUS.NL :D niet doen mensen, niet doen. Spammers, dat zijn het! |
.TK werkt bij mij ook al een weekje ofzo niet meer. is niet liev...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |