![]() |
soulseek.
ik hou van dit programma.
ik heb zoveel dingen erop gevonden die ik op kazaa niet kon vinden, bv portraits of past, swing kids, navio forge, nu kan ik gewoon mn eigen cds maken. en er ook nog met plezier naar luisterne. |
Ja?
En? |
gefeliciteerd(Y)
|
Citaat:
wat fijn voor je |
(y) top !!!
|
hulde
laten we samen het wilhelmus zingen |
|
Nou dan moet ik toch wel een enorme penis hebben :rolleyes:
|
Too much info, honey :rolleyes:
|
De smileys:
(y) (n) :cool: :) ;) :confused: :bloos: :| :s :nono: :rolleyes: :p :D :( :eek: :o :mad: :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar 't is dus wel! En als je kijkt naar 18 dan zie je: 18 = 6+6+6 => 666! 18 => 1 + 8 = 9 9 Omgedraait is 6. En er zijn 3 rode (de kleur van de hell!) smiley's. => 666! Het Forum is Duivels! |
:d (y)
|
iedereen bedankt.
|
ik vind het een kutprogramma
|
jij spoort niet
|
oud nieuws :rolleyes: :p
|
Ik houd van modebladen en Beau van Erven Dorens. :D
|
offtopic!! :eek: ban!!!
|
:(
crap not again |
:d
|
Citaat:
@Rhinus: zieke geest. :D Maarre ontopic: ja soulseek is een goed programma, ik haal er veel goeds uit. :) |
post jullie usernames ofzo, word het nog een zinvol topic (y)
|
ik snap er geen hol van
kan iemand mij vanavond ff online hiermee helpen |
Citaat:
|
Citaat:
Je bent dan ook van de Kazaa generatie :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben te lui om het allemaal te lezen... daarom snap ik mIRC ook niet meer... |
registreer
zoek bestanden bij search files omg wat moeilijk weer. |
:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry, soulseek werkt volgens het survival-of-the-fittest concept. :cool:
|
Citaat:
|
soulseek is wel gaaf ja.
maar bij mij doet het het nu al een paar dagen niet meer, ben ik de enige of hebben meer mensen daar last van? [ik krijg zo'n "could not connect to server" foutmelding] dus...iemand enig idee wat ik fout doe? :| |
Citaat:
|
Hier werkt soulseek gewoon. Had dat connect probleem ook weleens, maar dat was ineens verdwenen. Gewoon paar keer reconnecten ofzo.
Mocht het bij iemand ineens opkomen om iets van mij te willen downloaden; mijn nickname is ddeftones (hoe makkelijk toch). |
bij could not connect to server meldingen moet je altijd ff opnieuw downloaden van de site
maar hou je malle toet weg bij www.slsk.org daar moet je dokken ( :confused: ) |
Citaat:
malle toet zeg je? |
Soulsiek Schmoulsiek trouwens, DC!
|
Citaat:
|
(y) hij doet 't weer, bedankt.
|
Wat vinden jullie de beste Kubrick film?
|
Sinds dat recommendationssystem er op zit, gaat het fckn sloom, dat zoeken! 'Ding vindt vaak heel weinig en iedere keer als je zoekt vindt ie andere users... voordat de recommendation erop zat vond 'ding gewoon alles... :(
999 keer meer zoeken bij Kazaa lite gaat nog sneller dan één keer zoeken met soulseek... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, lijkt me niet? Maar eerder United States Amerikaans is ook Canada fok... ik begrijp mezelf niet meer |
Mijn zinnen kloppen vandaag ook aan de matige kant.
Hmm... ik probeer hem nog een keer. Is DC Amerikaans? (Maar dan niet zuid-Amerika/Canada) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |