![]() |
[schilderij'tje]
ik teken normaal gesproken maar ging nu (voor het eerst) op zo'n doek schilderen met plakaatverf en ben benieuwd wat jullie er van vinden?
http://pic10.picturetrail.com/VOL330...3/41301165.jpg |
"This image has been marked as private therefore can't be viewed."
|
Nice! hij's heel moooi zekerz voor een 1e keer!.
|
werkelijk een prachtig schilderij! (y)
|
Echt heel mooi jah!!! :)
|
Wrom kan ik em niet zien? :confused:
|
:cool: (y)
|
Jeej ik kan em zien! :p Ik vind em echt schattig! ^_^
|
Heel gaaf, leuke stijl!
|
erg leuke figuren, maar had van mij iets meer mogen gebeuren onderling tussen figuren, ze staan er zo los van elkaar... misschien dat ze elkaar wat overlappen ofzo..
maar goed...verder erg ok :cool: alleen 2de figuur van links springt er wel et meeste uit |
Zo zeg deze vind ik echt mooi! Geweldig mooie stijl, en gewoon goed uitgewerkt! (y)
|
Bedankt voor de leuke reacties.
ik ga zekker nog meer schilderen en meschien nog wel wat plaatsen :) groeten lorenzo |
wat is jouw gedachten achter deze schilderij? waarom heb je t zó geschilderd en waarom niet anders zeg maar?
wij moeten met ckv3 ook altijd onze keuze beargumenteren. en eigenlijk telt deze vaak zwaarder dan wat je uiteindelijk op t doek hebt gezet. |
wow.. ik vind het mooi.. :-)
|
lozow 51, zonde om plakkaatverf te gebruiken (erg dof, blijft niet lang mooi). Probeer de volgende keer acrylverf.
Ik vind het wel een leuk schilderij, het doet me een beetje aan Paaseiland denken :). |
apart en ja, heel leuk! (y)
|
heej das leuk, heeft wel karakter, met die figuurtjes ervoor!
|
Like it :)!
|
Citaat:
|
Ja, ik vind het wel wat hebben, alleen inderdaad jammer dat de verf zo dof is, kan ook aan de foto liggen trouwens...
De kleuren vind ik alleen niet levendig genoeg, en daardoor krijgt het iets heel plats... daar zou je misschien wat aan kunnen doen, door bijvoorbeeld acryl of olie er overheen te smeren, of een goede vernis, maar of dat de kleuren genoeg helpt, weet ik niet.... |
Citaat:
figuurtjes doen me ergens aan denken.. weet alleen even niet meer waaraan.. hm. |
Zeer leuk schilderij!
Het oogt fris en is leuk om naar te kijken. De overgangen met kleuren en zo zijn ook goed gedaan. Kortom: wel eeeerg netjes voor een eerste schilderij (y) wil zeker nog wel meer dingen van je zien |
Citaat:
|
WREED ERRUUG mooi
|
top (y) :) helemaal voor een eerste keer met deze verf ;)
|
die mag wel op mn kamer (y)
|
ik lees mee, reageer haast nooit, maar moet bij deze even kwijt dat ik er een warm gevoel van krijg :)
|
Heeeeeeeeeel tof :)(y)!
:cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56. |