![]() |
Wham!
Hoi, ik heb geprobeerd om van mijn lievelingsgroep WHAM! een mooie prent te maken;
http://pic10.picturetrail.com/VOL330...0/41297597.jpg |
Nooit geweten dat 't dat betekende.
|
mooi hoor!
goeie compositie, geweldig materiaalgebruik, niks op aan te merken (y) |
WOW :eek: geweldig !!! Keep it up bro (y)
|
|
Haha die naam :p
|
extreme fotoshop skills...respect
|
Dit schreeuwt om een Wallpaper formaat! AARGH gimme!!!!!
|
sorry, maar ik vind hem saai, hij zo gewoon. ff achtergerond tekst erboven en eronder en kopje uitgeknipt en erop gepased...vind hem niet bijzonder.
|
Is iedereen hier nou sarcastisch bezig...of? :D
|
wham
:rolleyes: |
Citaat:
|
In één woord: subliem.
De manier waarop je de kleuren hebt samengesteld is geniaal. Het getuigt van groot artistiek inzicht om de tekst boven en onder te plaatsen. Keep up the good work. |
@Qkw, AM, N00dles, Shakeel en Wishmaster: Dank jullie wel voor de positieve reacties.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook mad respect voor de strakheid waarmee je die hoofden hebt uitgesneden.!
|
Citaat:
|
It's MINE , It's MINE
<3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sar·cas·me (het ~) 1 bittere, bijtende spot Dus ja ... vul zelf maar in wat men bedoelt ... |
Nee, laten we wel wezen zonder alle gekheid op een stokje te proppen: Dit is gewoon fenomenaal, punt.
|
hehe :cool:
|
All of the above :cool:
|
:d
|
subliem.
dit is toch wel een van de meest diepgaande en geniale kunstwerken die gemaakt is in de afgelopen 2 millennia. :eek: |
Citaat:
|
yo, Mooi gedaan hoor,
Alleen zou ik de hoofden toch nog een keer opnieuw uitsnijden, vooral de rechter is wel zeer vierkant, voorderest zeer vet gedaan. |
Hahaha, dat al die mensen ook allemaal tegelijk sarcastisch zijn (Y), was dat een complot...?
|
Hehe, gaaf, die afkorting, nooit geweten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar of ik in toeval geloof?...weeknie, zouden we het een keer op Filosofie & Levensbeschouwing over moeten hebben... |
Citaat:
|
volgens mij is de topicstarter écht een sukkel ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |