![]() |
[Site] Layout
|
Wow, jouwes vergeleken met mijn website. Jemig, hoe doe je dat man! Vet beterz!
|
Ik kan hem niet zien. geef anders de echte url want .tk doet een beetje gaar vandaag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
+
*Uitstraling: het draagt iets uit, laat zien dat er in opmaak dingen overwogen zijn *Detail *Toepasselijk: thematisch gezien - *Slecht uitgekaderd: het donkere kader komt niet zo goed uit rond een iets lichtere website. Bovendien zijn de strakke randen te scherp tov het ontwerp zelf |
ik vind je oude lay - out veel mooier :bloos:
|
Citaat:
Citaat:
|
deze moet toch in s&m?
|
Citaat:
|
Dope site. Het thema spreekt me niet zo aan maar de uitwerking is goed (y) (ben ook bezig met een nieuwe site).
|
knap gedaan, maar totaal niet mijn stijl, maar toch respect :)
|
Tnx, ik waardeer het.
En spiderdude, als je site af is moet je me maar ff een pm tossen, ik ben wel benieuwd :) |
ok, maar verwacht niet te veel want hij wordt heel simpel. Maar wel beter dan mijn huidige site.
|
Ik kan hem niet zien :(
"The operation timed out when attempting to contact http://members.lycos.nl/physion/ Maar ik ga hem nog bekijken en beoordelen... |
Citaat:
|
Mooie website. Alleen had ik die stijl niet echt bij jij verwacht. :bloos:
Maar ik zie nu pas dat jij de zelfde opleiding volg als ik. Alleen dan ergens anders. |
Kvinnem erg mooi, vooral de Art. Wel vind ik de teks in het kader wat te groot.
|
jammer dat je jezelf beperkt door zo'n klein frame/tabelletje in het midden te hebben
|
OK, hier mijn kritiek....maar ik kan soms heel mierenneukerig bezig zijn hoor:
- Misschien is het mooier om de figuren in het zwart, die krullen en kronkels, heel dun in het zwarte vlak te omlijnen (met een heel donkere kleur, maar wel dat je de contouren van die figuren ziet). Nu loopt het zo recht af... - Persoonlijk vind ik het minder prettig lezen met tekst op de achtergrond. Het is dan wel in een andere kleur, ander lettertype, andere lay-out, het blijft tekst scrollend over een andere tekst, en dat leidt een beetje af. - Probeer eens een mouse-over in het menu. Misschien de buttons iets transparanter en dat ze dichter worden als je er over heen gaat... o.i.d. Ik zag dat je al op zoek was naar een andere server, dus dat hoef ik niet als kritiekpunt te leveren. Brinkster al geprobeerd? Je art mag er wel zijn, BTW. Ik wou dat ik het kon! Maak je dat in Photoshop?! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |