![]() |
Nogmaals ongein met schapen.......
http://www.methodlab.com/gallery/alb...20wolf%7E0.jpg
Yep I'm Back met een nieuwe ongein strip. Ook voor deze geldt dat de belijning niet ideaal is maar als iemand een ideetje heeft voor betere lijnen..........Reacts graag |
^_^ Hijs leuk! (y)
|
Lol, ga zo door, breng een boekje uit met schapen ongin. :P
|
:d
|
hihi :D
|
leuk, maar het is wel gebeurT....
|
DAMN Sh*t helemaal over het hoofd gezien das wel een hele grote fout SRRY ALLEMAAL :bloos: ......Toch bedankt voor de hint (y) Ik heb het meteen veranderd zoals je ziet
|
misschien et plaatje wat kleiner maken, dan zie je die slechte lijnen niet zo goed
verder wel ok, doet me alleen weinig |
Echt goed!! alleen ik snap niet wat er met de lijnen mis is...zal wel aan mij liggen :bloos:
|
Vind deze een stúk leuker dan die andere. Doet me een beetje aan Garfield denken. En dat is positief.
|
whyahahah :p
nice |
:) ik moest lachen
!! |
:D:D (y) dat droge gezicht ook van dat schaap:D geweldig!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wel grappig getekend, beetje slordig geinkt.. idd wat kleiner maken.. maar de grap is beter dan de vorige..
|
Lol, grappige tekenstijl! Vind het wel leuk zo. T mopje is idd al beter als de vorige. Zeker mee verder doen.
|
Droog. Beetje flauw , though.
Waarom lijkt het net alsof de wolf in het eerste plaatje wimpers heeft? :P Je moet het deel van de ogen bóven de wimpers, weggummen. |
Citaat:
maar het is wel grappig, leuk getekend:) |
Jongens THNX voor de reacties en hulp mbt de lijnen er komt er binnenkort weer één...........BEWARE :p :D
|
:D Vet, they like it baby :D
(y) echt leuke humor... (y) |
GHEHEHEHEH lollig :D Komt ook door de goeie tekenstijl! (y)
|
Citaat:
|
ik wil nog van die schapen!
|
Citaat:
Hangt gewoon van je humorsmaak af. |
Morgen komt de nieuwe jongens hij moet alleen nog fff gescand worden maaruh check morgen het forum :evil: THNX voor de reacties
|
nice!
|
ooooow fire for president.. dit is echt zooo droog.. mun pa zei van, wie heeft da gemaakt, de kerel van garfield? tis echt leuk :D :cool:
gg keep up the good work |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |