![]() |
Favo tv-zender
Wat is jouw favoriete tv-zender?
Stemmen maar!! |
Net5, omdat daar de meeste van mijn favo series op komen, en ze ook regelmatig leuke films uitzenden :)
|
Net5
|
Veronica; Seinfeld.
Dat er mensen TMF kiezen :D. Dat is wel heel sneu :). |
had je d'r niet een poll van kunnen maken met meerdere opties mogelijk?
nu moet ik voor yorin kiezen, maar anders zou ik rtl4 en net5 er ook bij hebben gedaan. |
MTV I guess ;p
Punk'd, osbournes, the trip, cribs allemaal wel lache ;p sowiso kan je het altijd ff snel aanzetten, en hele avond voor de tv hangen doe ik nie zoveel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Net 5 en Yorin.. maar heb maar op net 5 gestemd.
|
rtl 4, omdat ik daar denk ik het meest naar kijk.
maar net 5 vind ik ook een leuke zender |
BBC 2. Ze zenden gewoon elke nacht Red Dwarf en The Fast Show Uit. Van zo'n zender moet ik wel houden...
En ze hebben er de afgelopen jaren voor gezorgd dat ik zo'n 60 banden vol heb kunnen teepen. bedankt BBC (y) |
heb net 5 gestemd, hoewel ik ook vaak naar MTV en BBC kijk.
|
Citaat:
|
Nederland 3, vanwege "Kopspijkers", "Frasier" en al het cabaret dat er te zien is.
Daarnaast kijk ik veel naar de VRT; naar "Geert Hoste staat model", "Flikken" en binnenkort begint daar de detective-serie "Witse". Een echte hekel heb ik trouwens aan SBS 6; zoveel inhoudsloze, domme, sensatiezoekende programma's. (n) |
Net5: de mooiste films en leukste series (y)
Maar Yorin en Veronica zijn ook wel leuk. |
Net5 al het leuke komt op Net5! Helaas is het wel een klote-beeld... :mad:
|
Net 5.
|
Citaat:
Gelukkig komt er nooit iets dat ík wil zien op Net 5 :D |
Net 5
gewoon leuke series etc |
Hm, eerst Net5.. maar die heeft Angel en Buffy niet meer :| Ik vind RTL4 ook wel fijn. Ik weet t dus nie.
|
op het moment net5 en veronica, en veronica is er net pas weer dus dat belooft wat (y) niet dat ik nou zo vaak tv kijk, maar goed.
|
Ik kijk geen tv.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet alsof ik nooit tevee kijk. Af en toe wil ik het nieuws wel volgen, en zo onder het eten gaat de tv ook weleens aan. Maar verder kan het apparaat maar interesse niet echt wekken. Films neem ik op/download ik/huur ik. |
Citaat:
|
Canvas :p
Maar heb Eurosport gestemd :) |
Citaat:
een poll heeft weinig zin als er niet naar waarheid gestemd wordt. |
Belgische zenders, leuke series (Windkracht 10, Flikken enz.) :)
|
Net 5, daar kijk ik gewoon het meest naar(y)
vroeger was het yorin maar eigenlijk kijk ik daar nu alleen nog maar Friends op:o |
nederland drie, voor de VPRO-zondagavond, en zowiezo veel kunst, muziek en artistiek verantwoorde shit :)
|
veronica heeft soms wel leuke film maar eigenlijk kijk ik sowieso erg weinig televisie
|
Net 5..
Maar Yorin en RTL4 zijn ook ok (y) |
Citaat:
|
Net 5, de leukste series (y) (Zelfs ER! :cool: )
|
Ik heb neit echt favoriete zenders, Nickelodeon vind ik wel leuk :cool:
|
Belgische zender -> vt4
|
net5, lijkt me duidelijk :p
|
Ook net5 :) komen de meeste leuke programma's op.
|
net5 omfg wat komt er ooit op net5??!!
discovery, en daarna de muziekzenders maar ik ga lekker niet in de poll stemmen |
Net 5
|
Ik kies nu maar voor Eurosport, omdat ik daar bijna alles leuk van vind :o Maar eigenlijk ook Yorin, Net 5, SBS 6 en RTL 4 (y)
|
Nederland 1, interessantste programma's. Alhoewel ik ook vaak naar RTL4 en Nederland 2 kijk... :)
|
Net 5. En BBC. Omdat ze vaak late films hebben. Kom wel mooi uit aangezien ik een nachtpersoon ben.
|
ik ehb geen favo-zender, maar tegenwoordig kijk ik veel darten, sixpack en jerry springer dus heb ik maar sbs gekozen
|
Ik heb gestemd op MTV. Ik kijk naar veel verschillende zenders, dus echt een favo zender waar ik bijna de hele tijd naar kijk heb ik niet. Uiteindelijk heb ik dus maar voor MTV gekozen, omdat ik die stijl wel leuk vind. Zijn boel leuke programma's als de Trip, Punk'd e.d. Soms een beetje te Amerikaans, maar stiekem houd ik soms ook wel een beetje van de ver-amerikanisering.
|
Wat een brakke poll, Discovery en national geograpic staan er niet eens op. (n)
|
Net 5.
:o |
Citaat:
Andere zender namelijk......... :rolleyes: |
Citaat:
|
RTL4 voor de soaps en domme maar toch o zo leuke programma's zoals Idols en Net 5 voor de goede series als meiden van de wit en natuurlijk Expeditie Robinson, maar op Nederland 3 zijn ook nog wel eens leuke films
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |