![]() |
groningen
Ik heb gehoord dat mensen uit groningen minder vaak relaties krijgen dan mensen uit andere provincies van het land.Is dit zo,of kan iemand mij andere verhalen vertellen??Ik ben benieuwd,een jongen uit flevoland!!
|
Ga Oprah kijken
|
Fade of Light
Lid Lid sinds: 17-12-2002 Aantal posts: 3877 (10.28 posts per dag) Laatste post: 29-12-2003 22:23 Homepage: http://members.lycos.nl/fadeoflight Fotoboek: Klik hier voor de pagina in het fotoboek van Fade of Light Contact: ..of verstuur Fade of Light een privébericht! ICQ nummer: MSN emailadres: Geboortedatum: 29 March 1984 Geslacht man Woonplaats den bosch Hobby's Schooltype/studierichting |
ik heb juist gehoord dat in het noorden van het land juist veel meer stelletjes.... en in het wester juist veel meer vrijgezellen...
|
Citaat:
we kunnen zelf wel op het knopje 'info' drukken hoor. :rolleyes: |
wat lul je nou slap man zak stront,oprah is te gek!!!!
|
Citaat:
|
Ik ken maarliefst drie mensen bij wie hun relatie ophield zodra ze in groningen gingen wonen, misschien rust er wel een vloek op de stad! (of misschien gaan verkeringen wel vaak uit als de eén verhuist)
|
Waar maak je je al niet druk om zeg:rolleyes:
Woon ook in groningen en in mijn omgeving gaat het juist goed enoz inclusief mijzelf. |
Citaat:
|
*flauw*
komt omdat de rest ze niet verstaat ;p |
ja ik was al van plan om sociale wetenschappen te gaan studeren..!! echt gewoon super.. gewoo het leukste wat er is, sociale wetenschappen studeren!!
|
geografie ..........
|
Ja.
Heel serieus bedoeld enzo zeker. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59. |