![]() |
[Tekening] Kerel met pistool
http://www.detheavn.com/images/dthvn01.jpg
Schets duurde 5 minuutjes, ingescand, op de computer in een half uurtje even opgeschoond en omgezet naar lijnbestand [illustrator] Origineel is groter, en staat momenteel even als bureaublad achtergrond ... Idee is wel dat ik 'm een keer wat kleur en schaduw geef. |
Hm, ik vind het pistool niet echt mooi. Misschien komt het door de lijndikte. Dunnere lijnen staan denk ik beter.
En het oog is, ondanks de non-realistische stijl, te groot. |
Mss had je wat meer tijd aan de schets moeten besteden, dr zitten aardig wat schoonheidsfoutjes in.
|
mja houdt niet zo van dit, maar toch
manier waarop ie gun vasthoudt klopt niet (achterste hand) en de gun is ook afwijkend, past niet bij de rest |
Leuke stijl. :)
Post het orgineel ook eens als je wilt :). |
mooi! :)
|
ik vind het niet zo mooi, te groot wapen, te strak, dat hoof klopt niet en hou er gewoo niet van....
|
De gun vind ik een beetje.. apart.
Figuurtje is wel ok. En natuurlijk lekker vectorized-strak. |
als je d'r nou een half uur over doet
wordt ie misschien wat mooier niet dat ik 'm lelijk vind integendeel maar 5 minuten dat lijkt me zo'n haastwerk |
mooi :)
|
die nek klopt niet, handen kloppen niet enz. te haastig geweest? :)
|
nee
tis goed meer meer meer |
Inkleuren? Kvind em leuk
|
Ik vind dat hij niet agressief genoeg kijkt voor de houding waarin hij staat...
Kleur zou ik niet doen.. Ik denk dat dat het effect een beetje wegneemt van het "drijgende" van de houding.. Verder mooi gedaan! |
nou, toch voor de misschien ongelovigen een link naar het schetsje
Het feit dat ik zo min mogelijk het gewerkt met schaduw zorgt wel voor een onduidelijk beeld op sommige plaatsen, en kleur zou zowieso minimaal zijn vanwege het feit dat mijn personage van nature een grijze huidskleur heeft [zit een compleet verhaal achter, maar ja, omschrijf je niet even in 5 minuten]. Ik ga wel kijken of het schaduw werk beter kan, misschien dat er dan wat positievere reacties op voort vloeien ;) |
Dan vind ik de schets toch mooier :o
Ook omdat je daar nog foutjes "mag" hebben, maar ook omdat de ge-editte versie niet op het plaatje past en omdat de schets wat completer/actievoller is |
Ik ben sowieso een schets persoon, maar ik wou m'n kennis met vector programmas eens wat verbreden. Misschien dat ik toch eens wat andere schetsen moet plaatsen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |