![]() |
quicktime / browser / mp3
Op 1 van m'n pcs heb ik Windows XP, MozillaFirebird en Quicktime. Als ik op een link naar een mp3 (die op het internet gehost staat), kan ik die zegmaar 'streamen', er opent een windowtje met een playknop en zo kan ik eenvoudig luisteren.
Op m'n laptop echter, werkt dit niet. Ook daar heb ik WinXP, Firebird en Quicktime, maar wat er gebeurt is ik krijg dit ikoontje: http://www.musicangel.com/qtbroken.gif |
Eh... m'n vraag is dus, hoe kan ik het wel laten werken :D
|
Hmm?
|
reinstall die plug-in eens?
als ik het goed begrijp is het verschil firebird? probeer mozilla eens en kijk of het nioet ergens anders aan ligt |
Heb 'm opnieuw geinstalleerd, dwz geupgrade tot de laatste versie maar nog geen resultaat.
Zou het aan de codecs kunnen liggen? Met winamp kan ik wel gewoon (lokale) mp3's afspelen. Het verschil is niet mozilla want het betreft op allebei de computers firebird .7 :( |
Ok ik gooi het even op een andere boeg,
Hoe zit dat bij jullie? Kunnen jullie mp3's 'streamen' als het ware? |
ik kan het in mozilla niet geloof ik, nog nooit geprobeerd, en nog nooit last van gehad. Dus ik denk dat ik het niet kan :D
maargoed, als je op de andere PC een codec-pack hebt geinstalleerd, installeer dan diezelfde op je laptop, installeer ook 'ns dezelfde versie van Quicktime, en zijn de mozilla versies gelijk? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |