![]() |
Wat bedoel ik nou?
Ik moet nadenken over wat ik later worden wil, maar ik heb iets wat me constant bezig houd maar ik weet niet hoe het heet als baan, ik interesseer me in wetenschappen, waaronder over het heelal met de vragen, of er buitenaards leven is, dat soort dingen allemaal.
Maar ik denk ook vaak na over hoe het mogelijk zou kunnen zijn om bijvoorbeeld te kunnen tijdreizen dat zijn allemaal dingen die ik leuk vind om over na te denken. Ik weet alleen niet hoe het heet als je dat wilt gaan doen. Kan iemand mij dat vertellen, en dan ook erbij zeggen of daarmee het brood verdiend kan worden. Dus niet dat ik op een Universiteit zit en dat ik geen reet verdien. |
Geld verdienen met daadwerkelijk onderzoek of iets wat daarmee te maken heeft ? Mwoh, zo slecht hoeft een positie op een Universiteit nog niet te betalen hoor, als je zeg maar eerst een master haalt, dan een paar jaar AIO'er bent, dan zit je daarna wel redelijk lekker qua baan en salaris wat je kunt krijgen.
Als je het idee hebt om miljonair te worden... tsja, ga films erover maken of iets anders. Heb je onderhand een grotere kans erop :| |
jij lijkt me een echte professor :P
nee, ik weet niet. Je hebt wel ruimte- en luchtvaartwetenschappen oid, maar dat lijkt me ook niet wat je zoekt. |
Ik denk niet dat daar echt een specifieke opleiding voor bestaat..... :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of sterrenkunde...
Ik had iedergeval van mijn docent gehoord dat als je onderzoeker bent aan de universiteit (je hebt al een master gehaald) dat je tegen de minimumsalaris verdient, ik weet niet of het waar is... |
Filosofie :|
|
Citaat:
aangezien volgend jaar toch het bamasysteem in werking gaat (ik veronderstel in nederland ook) zal je waarschijnlijk geen bachelor sterrekunde hebben. maar alleen een master. dus beginnen met bachelor fysica. |
Bama is al in werking in Nederland..
In Nijmegen heb je de bachelor natuur- en sterrenkunde, dus je kunt geen aparte sterrenkunde doen de eerste 3 jaar andere uni's: geen idee :) |
Citaat:
als leraar verdien je ook vaak t minimum. maar als je universiteit gedaan hebt, kost je gewoon veel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |