![]() |
op welke films verheug jij je in 2004
Ja een nieuw jaar en dus nieuwe films. Welke films wil jij komend jaar zeker gaan zien?
|
Lost in Translation
The Girl With the Pearl Earring 21 Grams edit: en Kill Bill Volume 2 natuurlijk :P |
ikzelf:
Schrek 2 Resident Evil 2 |
Kill Bill volume 2 natuurlijk!
|
Kill Bill: Volume 2 tja... gewoon vet
Shark Tale DreamWorks' tegenaanval op Finding Nemo (Robert De Niro, Will Smith, Renée Zellweger, Angelina Jolie, Jack Black, Martin Scorsese, James Gandolfini, Kevin Pollak) The Bridge of San Luis Rey (Robert De Niro, Kathy Bates, Harvey Keite, Gabriel Byrne, F. Murray Abraham) Godsend ouders verliezen kind, maar laten het nieuw leven in blazen door dokter De Niro (Robert De Niro, Rebecca Romijn-Stamos, Greg Kinnear) Van Helsing waarschijnlijk dikke zomerhit met dracula, frankenstein en the wolfman in 1 film (Hugh Jackman, Kate Beckinsale) Knowing van Richard Kelly (Donnie Darko) dus die zal ik wel gaan zien jah... Troy schijnt superbruut te gaan worden... (Brad Pitt, Orlando Bloom, Eric Bana, Sean Bean, Brian Cox, Peter O'Toole) Ocean's Twelve zal rond kerst uit moeten komen, tja er is geen LotR meer, dus zullen wet hier mee moeten doen (van Steven Soderbergh, met George Clooney, Brad Pitt, Julia Roberts, Andy Garcia, Bernie Mac, Scott Caan, Matt Damon) dit zijn allemaal redelijk grote films, ik zal ze wel nie allemaal gaan kijken, maar sommige lijken me wel de moeite waard. er zullen ongetwijfeld weer "underdogs" komen ;) |
Troy
Ocean's Twelve Kill Bill Volume 2 (ook al heb ik 1 nog niet eens gezien:o:() Spongebob Squarepants The Movie:p Van Helsing Vast nog wel meer:) |
Ocean's Twelve ja :o
|
Fear itself
The Transporter 2 Troy |
er komen in 2004 een aantal films uit met angelina jolie, die wil ik zowieso zien natuurlijk, waaronder:
World of Tomorrow : met Angelina jolie, Jude Law en Gwyneth Paltrow. Alexander : met Angelina Jolie, Anthony Hopkins en Colin Farell. Shark Tale : lijkt me een leuke film en een van de personages wordt ingesproken door angelina jolie. Ocean's Twelve: hopen dattie net zo goed is als z'n voorganger :) Kill Bill Vol. 2: gewoon cool natuurlijk. |
Kill Bill: Vol. 2
Zatoichi The Girl Next Door Troy Collateral Knowing Van Helsing The Crimson Rivers 2 The Village You've got a Call Blueberry Osama Touching the Void The Day after Tomorrow Hellboy Tortured Souls The Lost Skeleton of Cadavra The Passion of the Christ Jersey Girl Eternal Sunshine of the Spotless Mind Dawn of the Dead Spider-Man 2 Alexander The Incredibles Meet the Fockers Ocean's Twelve En vast en zeker vergeet ik er wel een paar. |
The Lost Skeleton of Cadavra (Y)(Y)(Y) :D
die trailer :D |
kill bill 2, troy & mona lisa smile, tot nu toe
|
niemand harry potter :confused:
Troy lijkt mij ook machtig btw! |
Spidey 2 voeg ik even toe :o
|
Troy!
|
Troy en Lord of the Rings 4
|
Citaat:
Ontopic: Troy & Kill Bill Vol. 2. Voor de rest heb ik me er nog niet echt in verdiept. |
Citaat:
|
Ja ik ook Harry Potter :) En Oceans's Twelve. Ik zou verder echt niet weten wat er uit gaat komen.
|
Kwam Star Wars Episode III niet in 2004 uit ??
Nouja sowiezo Kill Bill: Volume 2.. |
Hero (y)
|
Ben niet helemaal op de hoogte van het programma van komend jaar, maar ik kijk uit naar:
Lost In Translation (benieuwd naar Sofia Coppola, en de cast zie ik ook wel zitten; Bill Murray en Scarlett Johansson) The Polar Express (weet er nog weinig van af eigenlijk, ziet er uit als een sfeervolle animatiefilm) Final Fantasy: Advent Children (FF: The Spirits Within viel zwaar tegen, ik vewacht bij deze Final Fantasy dat het qua diepgang wel snor zit, aangezien het voortborduurt op het verhaal van de Final Fantasy VII, één van de beste games van de serie) Big Fish (Tim Burton, tja :)) |
Citaat:
|
|
Ik heb nog maar twee trailers gezien van Mona Lisa Smile en ik vind het nu al een kutfilm:o
|
spongebob
troy the kiss once upon a time in mexico van helsing mona lisa smile thirteen |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Steamboy Howl's Moving Castle 2046 I, Robot en Baby Geniuses 2: Superbabies edit: The Brothers Grimm |
After death .. Nieuw Van damme film..
Alien vs predator |
Citaat:
|
thirteen ja! en star wars III komt pas in 2005 uit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van wat ik uit dit topic heb vernomen:
Kill Bill 2 en Shrek 2 |
uhm...............de dvd van LotR :D
|
Paycheck lijkt me een erg goede film, die wil ik echt wel zien!
Ook ben ik eens benieuwd wat ze van Oceans Twelve maken. En Harry Potter lijkt me ook wel geinig. |
Citaat:
|
once upon a time in Mexico :cool:
Kill Bill Vol2!!!!!! |
Indiana Jones 4 :cool:
oh nee die komt pas in 2005 uit :( |
Troy natuurlijk (y) En Shrek 2 toch stiekem ook wel, terwijl ik eigenlijk al weet dat ie gaat tegenvallen: deel 1 kan nooit overtroffen worden :o Oh ja, Ocean's Twelve ook nog, want ik kan niet m'n leven lang op Eleven teren :p
|
Kill Bill: volume 2
:cool: |
vergeet ik zomaar Spiderman 2, Shrek 2, Harry Potter 3 en Thirteen.
|
Shrek 2 was ik vergeten, shame on me.
|
Hp3
Shrek 2 Hidalgo Once upon a time in mexico Troy Knowing :) |
Harry Potter 3...wat anders ?!? :confused:
|
EL DON (Edgar Ramirez, Laureano Olivares)
I HEART HUCKABEE'S (Jude Law, Dustin Hoffman) DE DOMINEE (Peter Paul Muller, Tygo Gernandt) NEVERLAND (Johnny Depp, Dustin Hoffman) VOID MOON (Al Pacino, Diane Lane) DEEPWATER (Lucas Black, Michael Ironside) SKY CAPTAIN AND THE WORLD OF TOMORROW (Jude Law, Ling Bai) THE ASSASSINATION OF RICHARD NIXON (Sean Penn, Don Cheadle) 21 GRAMS (Sean Penn, Benicio Del Toro) CHAOS (Robert De Niro, Benicio Del Toro) THE LOST CITY (Andy Garcia, Robert Duvall) SHE HATE ME (John Turturro, Woody Harrelson) THE LADYKILLERS (Tom Hanks, Marlon Wayans) THE BRIDGE OF SAN LUIS REY (Robert De Niro, Gabriel Byrne) RED LIGHT RUNNERS (Michael Madsen, Harvey Keitel) NATIONAL TREASURE (Nicolas Cage, Sean Bean) ALEXANDER (Colin Farrell, Val Kilmer) ALONE IN THE DARK (Stephen Dorff, Christian Slater) BLUEBERRY (Vincent Cassel, Michael Madsen) DEAD FISH (Gary Oldman, Billy Zane) DOT.KILL (Armand Assante, Sam Douglas) THE SET-UP (James Gandolfini, Benjamin Bratt) SHARK TALE (Will Smith, Robert De Niro) GARFIELD: THE MOVIE (Bill Murray, Jennifer Love Hewitt) Ik hoop in ieder geval dat 2004 een beter filmjaar dan 2003 gaat worden. |
peter pan en cold mountain of course
|
Underworld
THE LAST SAMURAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Tot nu toe
Troy *mooie trailer!* Mona Lisa smile |
Ik weet niet welke films er allemaal uitkomen, maar HP 3 wil ik in ieder geval zien (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |