![]() |
Forumvoornemens
Maak jij forumvoornemens?
Spreek jij bijvoorbeeld met jezelf af meer op het forum te gaan komen, of juist minder, of om serieuzer te gaan doen of juist minder serieus? Ik heb me voorgenomen vanaf nu veel meer te gaan forummen, omdat ik vakantie heb en forummen eigenlijk wel leuk vind!! |
Ik heb mezelf wel eens voorgenomen om minder te gaan forummen, maar dat was stom. Dus nu is mijn nieuwe idee dat ik alleen forum als ik 't ook echt leuk vindt.
|
minder forummen
|
Doelgerichter forummen ;)
|
Minder forummen....
Eigenlijk niet maar ik zeg het omdat het beter voor m'n huiswerk is.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Minder forummen. :bloos: :bloos:
|
minderz.........
maar eigenlijk doe ik nog nie zo veel forummen :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, daar begin ik niet aan. Het lukt me toch nooit. :D
|
Nee ik maak nooit voornemens omdat ik van tevoren weet dat ik me er niet aan zal houden.
|
De 10.000 posts halen voor het nieuwe jaar. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
owhz dminor je bent al een heel eind :)
|
Citaat:
:eek: |
Eh. Ik maak er weer een geelrijk jaar van, denk ik. En anders, naja. Een beetje minderen kan ook geen kwaad. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
:o |
Nah minder forummen hoef ik me niet voor te nemen....we krijgen een andere provider dus zit wel even zonder internet. Ach, das goed voor mijn school :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doe ik niet aan
|
Behalve Jon onttronen en Koen ontslaan vertel ik verder uit principe niet wat mijn forumvoornemens zijn.
|
ontronen? :p
|
Citaat:
|
vaker hier komen
|
meer posten, minder lezen en dan toch maar niet posten. En een andere nick, maar 'k heb nog steeds niks kunnen bedenken
|
Citaat:
On topic: ik moet minder forummen, het is eigenlijk maar een domme bezigheid. :( |
minderen gaat vanzelf :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
minder forummen en een andere nickname nemen
|
Citaat:
|
alleen forummen voor de gezelligheid zoals ik nu doe segmaar
t moet geen verslaving worden en zoalng andere dingen er niet onder lijden zit ik er niet mee :) |
meer forummen? :p
|
Mijn forumvoornemen was te stoppen met fb-en als ik geen zin meer had, en dat heb ik gedaan. Als ik geen zin meer heb in forummen, doe ik het ook niet meer... maar dat is geen voornemen.
|
Meer posten.
|
Minder internetten, maar alleen als het internet me op een verkeerde manier bezighoudt:p
En aangezien ik bekant altijd forum assik internet, heeft dat verband met elkaar:o |
Alleen nog maar op het forum gaan als ik me echt verveel...
|
ik vind steeds dat ik minder moet gaan forummen omdat het best wel zonde van m'n tijd is mja kom er niet onderuit :(
|
De topics niet alleen lezen, maar ook (meer) posten.
|
Citaat:
|
mijn forumnaam meer waar gaan maken :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47. |