![]() |
[nog geen titel helaas....]
en de stralen strelen mij
zoals jij ooit had gedaan zachter, fijner, dichterbij en ik hou van deze maan en de vlagen aaien mij nemen me mee daar omhoog naar plekken, van alles vrij enkel een blaadje dat vloog en jou adem warmde mij opnieuw, omhelzend en zacht en ik hield van wat je zei je verliet me, je had macht |
hoezo deze maan ? :confused:
tweede regel, tweede strofe; ik zou daar weglaten laatste 2 regels vind ik eigenlijk nergens over gaan tweede regel, derde strofe; ik zou en weglaten, komma in de plaats je had macht gewoon achter de laatste regel daarvoor zetten ik vind t niet slecht, maar zeker niet perfect... |
en ik hou van deze maan, daar liep ik tegenaan;)...Het staat er zo uit de lucht geplukt, lijkt het, om die rijm te krijgen.
Je zou meer kunnen doen met ritme, het loopt niet fijn, dat mis ik zeer! stralen strelen> klinkt mooi. Opzich best aardig verwoord, maar....zie tips. |
jouw potverdorie ;)
niet slecht, niet heel bijzonder |
Hee let allemaal eens op de slotzin! Die is zeeeer sterk! Want je kunt het op minstens 10 verschillende manieren lezen. Je schept daar perspectief mee. Dat vind ik heel sterk, het blijft in mijn hoofd zitten.
Ik vind de maan in de eerste strofe op zich niet zo erg (pluk gerust dingen uit de lucht, mij maakt het niet uit), maar juist omdat het ook nog eens rijmt, lijkt het heel sterk alsof je niets anders wist te bedenken: "Tsja... nou ja, maan dan maar". Dus in dit geval struikel ik er toch ook over. Jammer genoeg... En dat was het wel. Nogmaals: mooie slotzin. En als je het mij vraagt: mooi zo apart houden, niet achter de rest plakken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |