![]() |
Microsoft Windows Code Name Longhorn
Ik heb op mijn pc een testversie van windows longhorn geinstalleerd. Installatie enzo was okey. maar tijdens het controleren van het hardware, kwam er te staan 'low memory'ofzo, ik heb 256 ddr geheugen, weet misschien hoeveel mb ik moet hebben, om longhorn doed te runnen.
|
256 moet genoeg zijn,
maar het is nog geen release dus verwacht nit dat het perfect werkt.. Waar jij nu mee komt is zo'n ding.. Je wilt ene onvolledig besturingsysteem draaien, dan moet je ook de consequenties voor lief nemen :) |
Als je shared videogeheugen hebt, gaat er nog eens 32 of 64MB vanaf. ff checken dus.
|
nee dat heb ik allemaal gecontroleerd, maar ik moet denk ik een extra geheugen erbij halen. ik ga gewoon extra 256 erbij zetten en proberen
|
Dat is het echt niet waard hoor,
het OS is echt bagger, voorlopig altans.. |
Misschien refereert 'ie wel naar een ander soort geheugen i.p.v. het interne waar jij aan denkt. In de bèta-fase waar het zich nu in bevind kan je dat soort dingen gewoon verwachten. Daarvoor word het ook eerst aan software-developers uitgedeeld die daarop wat aanpassingen kunnen tweaken om het OS fijn te tunen. Dat kan jij niet. ;)
Waarschijnlijk is 256MB DDR voldoende om het uiteindelijke final-OS te draaien. |
Citaat:
|
Citaat:
Ps: Nice avatar. :P |
er is nog geen bèta. het zijn allemaal nog alpha's.
maar 4129 is volgens mij de laatst gelekte. |
Citaat:
Ja ik heb hem ook en hij draait goed, Ik heb hem gecracked dus nu kan ik hem 2 jaar voor uitgave al gebruiken! Jammer dat ik windows update nog niet kan gebruiken. Maar verder is Hij master!!! |
Leuk beer-tender, om zo'n oude topic te uppen (n) :mad:
|
wooohooo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49. |