![]() |
Enquete invullen aub
Ik moet voor school 1 marktonderzoek maken en ik zou graag willen of jullie hem zouden invullen gewoon invullen wat jij zou doen (doe gewoon alsof je het wel koopt indien dit niet het geval is) alvast bedankt.
Marktonderzoek | Johan Holstein | MBO Sneek ___________________________________________________________________ Koopt u wel eens andere soorten kaas als boeren kaas? Ja/ Nee - Waarom doet ut dit vanwege de prijs/ ander product proberen/ anders namelijk: Wat vind u van de prijs van boeten kaas? Goed (houden zo / Slecht (kan lager) Zou u het product nog blijven kopen als de prijs omhoog gaat? Ja / Nee Zou u willen dat de supermarkten ook boeren kaas verkopen? Ja/ Nee Waarom koopt u biologische kaas? Ik vind de prijs/kwaliteit goed/ Ik vind de kwaliteit(smaak) goed/ anders namelijk: Wat vind u belangrijker? De prijs moet goed zijn / De kwaliteit(smaak) moet goed zijn/Anders namelijk: Bent u bereidt meer te betalen voor een goeie kwaliteit? Ja/ Nee Hoe vaak koopt u boeren kaas? 1 keer per week / 1-3 keer per week/ 1 keer per maand / 1-3 keer per maand/ anders namelijk: Hoeveel boeren kaas koopt u dan per keer? 1 pond/ 2 pond/ anders namelijk: Als u boeren kaas koopt is dit de normale kaas of verschillende soorten kaas (brandnetel/ komijnen /etc etc)? Normale / Andere smaak Vind u het belangrijk dat er veel keus is van verschillende smaken? Ja /Nee Hoe lang koopt u al boeren kaas ? 1jaar/1-3 jaar/ 3/5 jaar/ 5-10 jaar/ anders namelijk: Vind u de verpakking van het product goed? Ja /Nee Vind u de houdbaarheid een belangrijke factor van het product? Ja/ Nee Dank u voor het invullen! |
Citaat:
Nouja... omdat ik vaker kaas koop vul ik het wel even in: Koopt u wel eens andere soorten kaas als boeren kaas? Ja - Waarom doet ut dit: vanwege de prijs/ ander product proberen Wat vind u van de prijs van boeren kaas? Kan lager Zou u het product nog blijven kopen als de prijs omhoog gaat? Ja Zou u willen dat de supermarkten ook boeren kaas verkopen? Nee, hoeft voor mij niet per se, maar dan komt er wel méér aanbod en zullen de andere prijzen misschien dalen... Waarom koopt u biologische kaas? Om het eens een keer uit te proberen... Wat vind u belangrijker? De prijs moet goed zijn / De kwaliteit(smaak) moet goed (beide) Bent u bereidt meer te betalen voor een goeie kwaliteit? Ja Hoe vaak koopt u boeren kaas? anders namelijk: een paar keer per jaar, om het weer eens uit te proberen (o.a. op vakantie) (laten we zeggen, eens per jaar ) Hoeveel boeren kaas koopt u dan per keer? anders namelijk: verschilt Als u boeren kaas koopt is dit de normale kaas of verschillende soorten kaas (brandnetel/ komijnen /etc etc)? Andere smaak (jummie, komijnen) Vind u het belangrijk dat er veel keus is van verschillende smaken? Ja Hoe lang koopt u al boeren kaas ? anders namelijk: eigenlijk zolang ik me kan herinneren, mijn ouders kopen op vakantie meestal boerenkazen! Vind u de verpakking van het product goed? Ja Vind u de houdbaarheid een belangrijke factor van het product? Ja |
Citaat:
|
Wat vind u belangrijker?
De prijs moet goed zijn / De kwaliteit(smaak) moet goed zijn/Anders namelijk: smaak, hoeveel vet erin zit (maar prijs is ook belangrijk) misschien zou je beter enquetes bij de kaasboer neer kunnen leggen. of iig volwassenen vragen. Ik koop nooit kaas. |
Citaat:
Dan kan TS net zo goed zelf 20 van die dingen invullen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |