![]() |
Probleempje Cu2
Beste mensen,
Ik heb nu het probleem dat als ik een cu2 probeer te wijzigen hij simpelweg mijn venster sluit. Ik kan daarentegen wel gewoon inloggen etc. maar wijzigen lukt me niet (overige opties ook niet). Ik heb de oplossing niet kunnen vinden in de overige cu2 topics. Ik hoop dat jullie hier een antwoord op weten! B.v.d, P.S. Misschien iets met Cookies? |
het is bijna onmogelijk om je venster te sluiten. Voor zover ik weet kan dat alleen met javascript maar dan krijg je eerst een waarschuwing. Ik snap niet echt wat je bedoelt
|
Misschien een pop-up killer oid?
|
ik snap je probleem ook niet .. :S
|
Hoe ik het zeg precies.
Als ik ingelogd ben en iets wil veranderen (maakt niet uit wat) sluit mijn venster ineens. |
Scan eens op spyware? :confused: Of je Firewall/AntiVir die een bepaalt gedeelte v/d site niet toelaat, omdat er een bepaalde applet of script op draait.
Verder misschien eens met de webmaster van Cu2 contact op nemen. Wellicht is het een Cu2-related bug/issue ofzo, waar hun dan meer van af weten... Ps: ff snel je Cu2 doorgenomen, maar meent je wel een beetje veel hé. |
misschien kun je je beter eventjes een klein cursusje html van 2 uur nemen en je met frontpage in elkaar zetten..
werkt overigens beter dan cu2 |
Citaat:
Geen nut dus.. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je een popupkiller aan staan?
Misschien kan je beter IExplorer opnieuw installeren en misschien er een servicepackje erover heen draaien. Succes! |
hahahahahaha kerel.
die cu2pagina van jou ik hoop maar dat het een parodie is :D:D:D schitterend (y) |
cu2 is een probleem op zich.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |