![]() |
Welke gebeurtenis in de geschiedenis zou jij willen veranderen?....
En welke gebeurtenis zou jij nog eens willen meemaken?
Het hoeft niet per se een historisch moment te zijn, het mag ook iets uit je eigen leven zijn. :) |
niks, stel je voor wat de gevolgen zouden kunnen zijn :eek:
meemaken, uhm, mijn geboorte, daar weet ik namelijk niks meer van (net als de rest van mijn jeugd zo'n beetje) |
het had leuk geweest als de jongen waar mijn moeder zo goed bij gepast zou hebben niet getrouwd zou zijn geweest.. ik gok dat dat veel beter zou zijn geweest voor haar (ookal zou ik niet geboren zijn :))
|
De 2e wereldoorlog hoefde van mij niet zo... :|
|
niks, alles zou dan anders worden
|
Meemaken of veranderen?
Ik zou wel eens een dag in Atlantis willen wonen voor het ten onder ging :cool: Of een leerling zijn van Socrates, of leven in het wilde westen, of de goudkoorts in Alaska meemaken :o En ik zou eigenlijk niets willen veranderen, als alles koek en ei is is de wereld ook maar zo saai. :) En expres rellen schoppen in het verleden is ook weer zoiets :| |
Citaat:
|
Ik zou heel vaak op tijd naar bed zijn gegaan. ;)
|
Er is eigenlijk niets dat ik zou willen veranderen.
Wel zou ik weleens willen leven in de hippietijd, of tijdens de WO2 of tijdens het dino-tijdperk. Ja, zo zijn er nog 10.000 dingen op te noemen. |
Hitlers, Saddam Husseins en George W. Bush moeders abortus laten plegen, allemaal, good riddance
|
Citaat:
:) |
Ik zou niet echt iets willen veranderen.
Wel zou ik de hippieperiode mee willen maken, lijkt me wel leuk. |
Allemaal wannabe-hippies hier :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Veranderen: Het verdrag van Versailles.
Meemaken: De kolonisatie van de USA. |
het lijkt me wel vet om als een bandlid van metallica alles vanaf het begin mee te maken, of als kapitein op een piratenschip meevaren :D
|
Citaat:
|
Ik wil niets veranderen. Natuurlijk zijn er erge dingen gebeurd in het verleden, maar die hebben er wel in meerdere of in mindere mate gezorgd dat de wereld er zo uitziet. En meemaken? Echt vanalles. :o k denk dat ik wel in de Middeleeuwen en in de Gouden Eeuw in Utrecht willen leven, es kijken hoe alles er toen uitzag.
|
Niks veranderen, maar wel meemaken. Bijvoorbeeld, de hippietijd, victoriaanse tijd, wo II te veel om op te noemen...
|
Uiteraard alle vervelende dingen zoals wo2 maar uit me eigen leven: De geboortejaren van een ex vriendin van mij :)
|
Citaat:
|
Veranderen niets.
Ik zou wel naar de jaren tachtig terug willen, in de VS. Bij voorkeur in Detroit of Chicago, en daar dan de arty quasi-gaye-student uithangen die hippe feestjes bezoekt waar mannen als Frankie Knukles, Joe Smooth, Juan Atkins en Derrick May draaien. Ja, dat waren nog eens tijden... |
Ik zou Mohammed doden.
Of kan ik dat hier niet vrijuit zeggen? |
Dat Jon dit forum niet geel maar rood had gemaakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op het moment dat de christelijke kerk zoveel macht kreeg en die deze ging misbruiken door iedereen dom te houden, waardoor open-minded ontwikkelingen in de wetenschap en technologie tegengehouden werden of dwars geboomd werden.
En de slavenhandel, het verneuken van de leefomgeving van de Inuiten ("eskimo's"), apartheid in Zuid-Afrika, WOI en WOII,.. ach zoveel eigenlijk :) |
Citaat:
|
23 april 2003, Milan, San Siro
ongeveer 22.30 Bal naast. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhm de verovering van Zuid-Amerika door de Spanjaarden.. Ik ben benieuwd of als de Spanjaarden daar niet geweest waren de Inca's en de Azteken nu aan de macht zouden zijn en we allemaal Quechua of Nahua zouden spreken (resp. de taal van de Inca's en de Azteken..)
|
kwartfinale Ajax-Ac Milan ,
net voor tijd had ik die Inzaghi :mad: :mad: :mad: door midden getrapt !! voordat hij het doelpunt scoorde!! dan stond ajax in de finale die ze natuurlijk gewonnen had :D.... *zucht*...................it's just a dream.................... *zucht* |
meemaken: het moment dat de wereldvrede aanbreekt :D
veranderen: het moment dat ik vriendschap sloot met een zeker persoon ---> heb ik veel spijt van gehad, als dat niet gebeurde was me een hoop verdriet bespaard gebleven :( <--- |
Citaat:
Het moment dat ik mee wil maken. Dat ik slaag voor mijn universitaire opleiding :cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |