![]() |
[Tekening] Weird dreams & Burning Figure
http://pic1.picturetrail.com:80/VOL1...2/41479953.jpg
Ik had laatst een vage droom en heb hem geprobeerd te tekenen, zit wel wat werk in 3 dagen 0_o http://pic1.picturetrail.com:80/VOL1...2/41479962.jpg Geen ID waarom ik dit heb gemaakt, maar ach. 2 dagen werk. allebij oliepastel. |
vind bij de eerste 't meisje haar gezicht nogal uitdrukkingloos.. nee?
maar (y) (hoe kan het ook anders) |
Wow :eek:
Very nice! Doet me een beetje denken aan de voorkanten van de Harry Potter boeken.. ik weet ook nie waarom. |
1e is wel vet, maar die 2e is fukking erg! damn, erg mooi..
|
Citaat:
|
Vooral die 1e spreekt mij aan, dat dromerige(de gezichtsuitdrukking vind ik juist goed!), het licht/donker.Mooi :), 't straalt aan de ene kant iets moois uit, maar ook iets heel droevigs.
Heb je dit puur alleen getekend/oliepastel?, geen pc er aan te pas gekomen? |
omg! supermooi, hoe gemaakt!?
|
Citaat:
|
oliepastel? :confused:
|
dit is echt ongelovelijk prachtig :D echt ontzettend mooi
keep up the good work :) |
Citaat:
|
Ze zijn allebei geweldig goed (jahwel, ik blijf maar met superlatieven gooien :p)
Deze en 'Widow' vind ik eigenlijk je beste werken. (y) |
fotografeer je ze of scan je ze?
|
Nouja, uhm...uiteraard eerst sprakeloos enzo, you know: the usual stuff...maar vooral omdat ik die eerste zag met Nothing Else Matters op de achtergrond...ja, vind ik die eerste toch echt de mooiste diek heb gezien van je...dat meisje lijkt op een actrice trouwens...dat meisje uit Waterworld, jeweetwel, waar ze zo'n tattoo op dr rug heeft en iedereen wil weten wat voor tattoo dat is...dat meisje...
Ik rust mijn zaak... |
AM: ik scan ze in :)
Nijpjes: heb de film waterworld niet gezien, maar weet wie je bedoelt :) Volgens mij is dat Keira Knightly (toch?). |
Die eerste...:)
|
Is dat kleine meisje in Waterworld Keira Knightly? o_O;
Hmm erg mooi... is dat echt olieverf? Het lijkt te strak :\ Of het moet zo erg verkleind zijn... |
Citaat:
|
:eek: :cool: Prachtig!
|
Ik heb echt moeite om te geloven hoeveel jij kan maken op zo weinig tijd! :)
Maar ik vind vooral de eerst heel goed gelukt, één van je beste! |
Citaat:
|
How ugly, MEGAN KAP MET TEKENEN< JE KAN HET TOG NIE!
|
Citaat:
|
Citaat:
http://home3.inet.tele.dk/c-4/photog...a_Majorino.jpg Een foto van dr die beter bij je tekening past: http://www.alice-in-wonderland.fsnet...autograph2.jpg Ze heet Tina Majorino trouwes... Ik zie nu dat de gelijkenis wel meevalt...maar moest wel aan haar denken toen ik de tekening zag. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou hier niet serieus op in moeten gaan...dus doek ook maar niet ;) Dit is dus niet Keira...die speelt overigens wel in Pirates Of The Caribbean, ook met water enzo... |
Hmmm... :)
|
Mooi (y)
En bij de 1e tekening moest ik gelijk denken aan de vogel die op z'n kop hangt in de grot van Shelob -> LOTR3 :p |
tering hè :eek: (Y)
ja, dat meisje uit waterworld speelde laatst ook in de film 'When a men loves a woman'.... :) @ megan: jij was toch eerst 16? :s |
Citaat:
|
Allebei erg mooi, al moet ik zeggen dat die met die raafman mij toch wel het meeste aanspreekt. Chapeau!
|
fucking hell.
Echt heeeel mooi! |
ik vind ze zo mooi he.. och tis echt prachtig..
vooral die eerste, echt geweldig :D |
Mag ik vragen of je de ideeen uit ''Ik heb je geen rozentuin beloofd'' hebt?
Ik heb het boek gelezen en ze lijken erg op die beschrijvingen :) |
Citaat:
|
Ik vind ze echt heel erg mooi.
Heel knap gedaan. :) |
gigantisch mooi, maar ik vraag me af hoe je met oliepastelkrijt zo gedetailleerd kan tekenen, er zitten geen scherpe punten aan alleen van die dikke rondingen zoals de wasco, of heb ik dat mis??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Netjes :)
|
Nice, to me this is one of your best.
|
Ok, ik moet weer even vervelend zijn.
Waarom signeer jij deze schilderijen verschillend? |
Citaat:
|
vet mooi gemaakt!
je hebt wel debiele dromen :) |
Citaat:
Ze zijn allebei heeeel vet, maar die eerste :eek: :eek: :eek: die raaf is zooooo vet gemaakt. Als ik hem zag zou ik hem meteen kopen :nod:. |
neuh geen intressante dromen....
maar ook geen horror-dromen... of nachtmerries, hoe je het noemen wilt.. althans niet van dit caliber |
haleluja.. :eek: ze zijn allebei uit de kunst
geweldig mooi.... |
ik vind ze mega goed!!!!!!!!!!
sprakeloos enzo |
Wauw...... *stil*
Je bent echt goed zeg!!! Die eerste vind ik wel de mooist om eerlijk te zijn, maar ze zijn gewoon allemaal goed. Wat wil je gaan doen later als ik vragen mag? |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25. |