![]() |
hardlopende dames!!
Zijn der nog meer dames die hardlopen??
En waarom wordt je altijd zow na getoetert als je langs de weg loopt??? HEREN, DIT IS NIET LEUK!!! |
een collegaa van mij is heel fanatiek. Die loopt ook marathons en troep (y) . die is 24 ofzo
|
ik ga altijd met mijn zus samen hardlopen
|
gewoon niet langs de weg lopen (y)
|
Loop je niet toevallig op het midden van de snelweg of zo?
:P |
Vrouwen die hobbyistisch rennen ziet er meestal zo stom uit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie 'r altijd veel, je zou eens bij een club moeten gaan kijken, daar zijn er veel meer! :)
Vaak ook omdat vrouwen veel tijd vrij kunnen maken om te gaan hardlopen, doen ze het vaak! :) Mannen zijn vaker gebonden aan hun 9 tot 5 baan, en hebben daarna na 't eten vrij weinig zijn meer om te gaan lopen. Vrouwen daarentegen kunnen 's ochtends als de kinderen naar school gaan lekker 10/15 km gaan lopen, en daarna douchen en de kinderen ophalen, en 's middags het huishouden. :) |
Ik hou er altijd van als die Kakkerlakken voor me on the run zijn :cool:
|
Ik zit op atletiek, loop dus ook hard.
Maar dan in een bos, en in een groep, dus ik krijg geen getoeter :p |
Ik toeter ook naar lopende vrouwen, maar gewoon om ze aan te moedigen. Als ik zelf loop (zo'n 12 x per week :P) vind ik het altijd leuk als er door mensen getoeterd en gegroet wordt, vooral als je 75 min lang in de kou en regen loopt langs een saaie weg.
|
Citaat:
|
het is inderdaad niet leuk
maarja.. als ik fiets wordt er ook getoeterd, opmerkingen gemaakt etc Als er iets is dat ik haat :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |