![]() |
de Heideroosjes
Wat vinden jullie ervan? Veel liedjes vind ik best wel bagger. Ze smelten de paashaas bijvoorbeeld.
Damclub hooligan is wel weer leuk! :D Wat zijn de leukste nummers van de Heideroosjes volgens jullie? |
Op schizo staan wel aardige nummers, zijn wat volwassener.
|
(y)
|
ze hebben toch n nummer over fistfucken? dat mag ik wel.
|
dat nummer heet volgens mij fistfuck party at 701 ofsow.
hmz. ik vind dat de heideroosjes sucken. Vroeger vond ik ze wel koel ensow, maar jah dan wordt je ouder. |
En dan ga je naar bush luisteren :P
|
Citaat:
|
respect your roots...
|
Citaat:
Jerry Rules In The Land Of The Free is wel vet vind ik.. |
kga uhm 5 maart met een vriend naar anti-flag pipedown, en oowk da heideroosjes. ik ken ze niej goed ofsow. maar kweenie kzie wel oft dan leuwke band is. kfint ze meestal oowk bagger, mjah anti-flag komt he! :)
|
Citaat:
|
"Radicaal Kapitaal" vind ik toch echt :cool:
|
Kung-Fu, Fifi en Fast Forward vind ik leuke platen
|
Ze zijn wel populair de laatste tijd :) veel topics al gezien. Iig vind ik ze geweldig, goeie muziek, goeie txten, van tijd tot tijd een leuk onzinnummer en aardige mensen.
Beste nummers... Iedereen is gek behalve jij Fistfuckparty at 701 Regular day in Bosnia Time is tickin' away Opa United Scum Fast Forward vind ik persoonlijk hun mindere cd, voor de rest vind ik ze allemaal erg ok, vooral de verzamelcd Smile you're dying en Schizo. Wacht vol spanning op de nieuwe cd die 9-2 uitkomt en ik hoop stiekem dat de kaarten die ik heb gewonnen vip zijn zodat ik ze opnieuw kan ontmoeten. |
damclub hooligan is dus gewoon weer naar het 15 jarige niveau van vroeger...
niks meer voor mij dus... |
dood zijn en fistfuck pary zijn gezellig
|
Tis echt jeugdsentiment voor mij... noisy fearytales enzo. Koele band, maar na een tijdje gaan ze vervelen.
|
Citaat:
Ik vind de Heideroosjes leuk. De cd 'Smile, you're dying' vind ik super. |
Citaat:
|
ik vind ze echt goed.
Vooral live, echt geniaal! |
heideroosjes zijn (y) mijn ouders worden er al heeel lang mee geterroriseerd.. eerst mn broer en nu ik :D
|
Citaat:
|
ik vind die nieuwe single trouwens niet zo speciaal...
|
Ik vind het verschrikkelijk, vooral het nieuwe liedje vind ik om te janken.
|
beste nummers:
Iedereen is gek (behalve jij) klapvee (klapt u even mee) fistfuck party (at 701 ) Time is tickin' away sjonnie & anita wel gezellige muziek met een verstand van nul komma nul knallen, lekker ff helemaal nix :evil: |
Hebben een paar aardige nummers; iirc niet zoveel diepgang.
|
70% = (y)
20% = (n) 10% = :confused: |
vroeger vond ik ze wel grappig nu niet meer
Citaat:
|
Jo, respect voor die dudes. Een van de eerste nationale bands die mn oog en oor troffen.. Vet hoor...
IEDEREEN IS GEK. |
Wel aardig, het heeft mij nooit echt kunnen boeien.
|
idd wel geinig, vind dat nummer van boerenlul ofzo wel geinig :)
ik ga morgen kaartjes halen voor hun show in de melkweg in februari, wel zin in :) kheb ze nog nooit live gezien namelijk :o |
Sommige Nederlandstalige nummers zijn af en toe wel leuk om te horen maar omdat die kerel geen Engels kan zijn alle Engelse nummers kut.
Nieuwe single ken ik niet. |
Citaat:
|
bagger
|
Damclub Hooligan :D!
|
heb ergens gelezen dat ze 1 van de 5 bands waren die momenteel bekend waren gemaakt voor groezrock (samen met ataris, pulley, death by stereo en hatebreed)
|
kung-fu vind ik de beste cd van hen :cool:
fifi is trouwens ook goed. |
Citaat:
The Beatsteaks zijn al bevestigd. Maar van the ataris heb ik nix gelezen. |
Citaat:
waarvan PULLEY HEIDEROOSJES BEATSTEAKS DEATH BY STEREO vrijwel helemaal zeker volgens epitaph bronnen |
Ik ga naar Groezrock. \m/
|
DBS
Throwdown Hatebreed en ook nog Beatsteaks en Pulley maar het ging over de Heideroosjes: kutband. |
begint er leuk uit te zien
|
ik heb respect voor de manier waarop die gasten de boel aanpakken, net als The Apers...
|
dat is waar :)
|
Ik vind het altijd zo jammer als de heideroosjes worden afgeschildert als 'fun' band terwijl ik nauwelijks meer hardwerkende bands ken in Nederland.
Ze zetten zich 110 procent in en hebben nog een redelijke DIY mentaliteit. Verder was het natuurlijk wel zo dat ze vroeger nummers op cd zetten die nergens op sloegen, maar cd's als 'schizo' en 'fast forward ' bewijzen in mijn ogen wel dat ze geweldig gegroeid en serieus bezig zijn. ik vind het dus een goede band, ben benieuwd naar die nieuwe cd. beste nummers: 'schizo', 'watch me play', 'if trust is broken', 'nothing's wrong', 'collect call to god' |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn mening: wat 86 zegt
|
Citaat:
Er wordt sowieso veel te veel gezeken op bands die doorbreken door hun eigen werk, en op hun eigen voorwaarden. |
Geen fuck an.
Op eigen kracht doorbreken is geen garantie voor mijn respect/waardering. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |