![]() |
wat was jouw laatste moment..
waarop jij niets liever wilde dan de tijd terugdraaien of door de grond zakken? Ofwel: wat is jouw laatste schaam moment?
|
Zaterdagavond (n) Als ik toen de tijd terug kon zetten had dat hele schaam moment niet eens plaats hoeven vinden :)
|
Euh..... 22 december of zoiets :o
|
Kan het me even niet herinneren.
|
Ik zou het niet weten.
|
Keine Ahnung, vast een hele tijd geleden.
|
mijne maandagavond. We gingen met een stel bij iemand en film kijken, en op gegeven moment zat ik nogal asociaal. En toen kwam die moeder beneden. :s Normaal doe ik dat nooit, maar op dat momen. :bloos: 'Ik zal wat socialer gaan zitten :o'
|
Kan me niet zo snel iets herinneren
|
net op de schaatsbaan 10 mensen omgekegeld toen zij een maat striiiiiiiiike, en die mensen allemaal mij boos aankijken net of ik het expres deed
|
Vaak genoeg....
|
Zonet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zaterdagavond. t werd per ongeluk wat laat bij mn vriend, kwart voor 2, en mn moeder kwam heel kwaad aanbellen om me op te halen. hele huis wakker daar, ik schaamde me dood:|
|
Citaat:
|
die zijn d'r vast wel een paar
maar ik ga hier niet vertellen wat het allemaal was, ik schaam me er immers voor :p |
10 minuten terug.
ik wist niet dat bassie ook de boef speelde in bassie en adriaan.. heel m'n jeugd voor de gek gehouden! :(:o |
Zou ik zo snel niet weten.
|
Die reclame van Marco Borsato in de Kuip..
Dat meisje zit toch in bad... Zei ik met m'n stomme kop: 'Waarom zit dat meisje eigenlijk met kleren en al in bad?' :o wist ik veel... |
het kerstfeest bij ons op het werk... waar ik véél en vééls te veel alcohol had gedronken... voor de rest heb ik alleen maar grofe opmerkingen gemaakt tegenover mijn collega's:(
|
ik schaam me nooit :P
neeh eeuhm toen ik te veel gezopen had en huis van een kei goeie vriendin van mij had ondergekotst , vonk kei lullig voor haar :bloos: :( :o ........ |
Citaat:
Ik kan me zo even snel niets herinneren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben 20 minuten geleden helemaal in elkaar gezakt.. en ik zou de beslissing waardoor dat is gebeurd wel terug willen draaien. maar daar is t nu te laat voor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe toch alles goed
dus ik hoef me nooit te schamen en als ik wel iets beschamends doe dan zeg ik dat ik het expres deed |
toen ik een zeer persoonlijk mailtje naar het verkeerde email-adres stuurde~! :s :( :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
En vervolgens krijg ik een mailtje terug: Heel aardig van je, maar ik geloof niet dat we elkaar kennen |
Eigenlijk heb ik dat elke dag wel :o
|
Citaat:
|
gisteren deed ik dingen die ik zonder drank niet gedaan zou hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
|
net, en nog steeds!
|
3 weken geleden vrijdag ofzo :confused: :bloos:
|
Rustig maar mensen, Adriaan speelde alleen de baron in dat avontuur met die schatkaart. Daarna is de rol van baron overgenomen door Paul van Gorcum.
Maar Bassie en Vlugge Japie zijn idd een en dezelfde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:o Geen idee eigenlijk...
|
Ik schaam me niet zo snel, geen flauw idee dus.
|
Toen ik door de grond wilde zakken of ook daadwerkelijk door de grond zakte? :o
|
bijna een jaar geleden zou k de tijd wel terug willen draaien ja.gewoon.
|
Gisteravond. Ze hebben mij met z'n drieën moeten tegenhouden, omdat ik met m'n dronken kop het vriendje van 't meisje waar ik verliefd op ben op z'n gezicht wou slaan (gewoon, omdat ik daar zin in had). :bloos:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |